جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 مرداد 1393     
استانداردهای ایمنی مسافران در اتوبوس های بزرگ

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،اداره ملی ایمنی عبور و مرور بزرگراه های آمریکا  (NHTSA) تغییراتی را در طراحی ساختاری مسیرهای اتومبیل را برای اطمینان از ایمنی مسافران در موقع تصادفات صورت داد .

بر طبق این استاندارد ، کارخانجات باید اتوبوس های بزرگی را بسازند که فضای خالی کافی در اطراف هر مسافر داشته باشد و خروج اضطراری مسافران در هنگام چپ شدن این وسیله نقلیه امکان پذیر باشد.

در طرح NHTSA  نیاز است تا فضای اطراف محل نشستن مسافر به قدر کافی باشد تا در هنگام تصادف مسافر فضایی برای زنده ماندن داشته باشد .

ساختارهای قوی تر برای اتوبوس ها ، در مجموع با استفاده از کمربند ایمنی ، مسافران را ایمن نگه خواهد داشت  و آن ها را در زمان تصادف حفاظت می کند .

این بنگاه این آزمایش را برای اطمینان از اینکه اتوبوس ها به استاندارد لازم می رسند انجام خواهد داد ، که این آزمایش ها بر مبنای قوانین اروپایی است .

قبل و بعد از آزمایش ، صندلی ها ،محل گذاشتن بار در بالای سر مسافر و شیشه لعابی پنجره باید به گارد خود محکم وصل شوند و خروج اضطراری در طول آزمایش باید نزدیک و قابل دسترسی باشد . متصدی اداره NHTSA   گفت : ساختارهای قویتر اتوبوس در مجموع با استفاده از کمربند ایمنی ، مسافران را ایمن نگه خواهد داشت .

این استانداردها مقدمه برای طرح هایی که تکنولوژی هایی را در جهت جلوگیری از چپ شدن اتومبیل می باشند .

این طرح بعدها در سال جاری ایجاد می شود .

رئیس اداره ایمنی فدرال مسیرهای ماشین رو گفت : به علاوه برای برداشتن قدم های مهم در جهت بهبود وضعیت ساختاری اتوبوس ها ، باید ایمنی را از طریق افزایش ایمنی جاده ها ، تحقیقات دقیق در کارخانجات با خطر بالا ، و اطمینان حاصل کردن از این که گواهینامه رانندگی رانندگان اعتباردارد و از سلامت پزشکی و صلاحیت این شغل برخوردارند ، افزایش داد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: