جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 خرداد 1395     
قیمت کت و شلوار کاهش یافت

امروزه بیش تر مردمان جهان، پوشاک کهن خود را به دلیل دست و پاگیر بودن کنار گذاشته اند و اکنون پوشاکی را بر تن می کنند که هم زیبا و هم راحت باشد.

دانا: با رجوع به فرهنگ و تمدن ایرانی درمی یابیم که به وجود آمدن کت و شلوارهای امروزی ریشه در فرهنگ ایرانی دارد.

امروزه بیش تر مردمان جهان، پوشاک کهن خود را به دلیل دست و پاگیر بودن کنار گذاشته اند و اکنون پوشاکی را بر تن می کنند که هم زیبا و هم راحت باشد. با وجود این، برخی از پوشاک کهن به دلیل آن که در همان روزگاران کهن دو ویژگی زیبایی و راحتی را با خود داشته اند هم چنان ماندگار شده اند و خواهان دارند، در این میان یکی از پوشاک های کهن ایرانی، یعنی کت و شلوار، نه تنها تا روزگار ما برجای مانده بلکه تبدیل به پوشاکی جهانی شده است و در بیش تر همایش های سیاسی، ورزشی، علمی و فرهنگی، پوشاک رسمی به شمار می آید.

در این بین اما این روزها با حضور برندهای جدید داخلی، به نظر می رسد که رفته رفته فضای کار برای تولیدات خارجی در زمینه پوشاک تنگ شده و همین مسئله باعث شده تا در اولین گام، قیمت کت و شلوارهای تولید داخل تاحد زیادی کاهش یابد. طوری که برخی برندهای داخلی موجود در بازار همچون مجموعه لوکس من LUXMEN  با بهره گیری از بهترین پارچه های مدرن روز، کت و شلوارهایی را در بازار عرضه کرده که با استقبال فراوان مشتریان نیز مواجه شده است. علاقه مندان به خرید کت و شلوار برای تهیه محصولات این مجموعه می توانند با آدرس اینستاگرامی LUXMENSUIT  تماس داشته باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: