جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 خرداد 1395     
بازیگر کودک روی صحنه «صور اسرافیل»

ایلیا نصرالهی گفت: هم تئاتر را دوست دارم و هم سینما ولی تئاتر برایم سخت‌تر است چون همه چیز زنده باید انجام شود در نمایش «صور اسرافیل» کودکی هستم در یک روستای مرزی جنگ‌زده.
خبرگزاری فارس: ایلیا نصرالهی بازیگر کودک نمایش فهرست به کارگردانی رضا ثروتی که سال گذشته در تالار حافظ به روی صحنه رفت،این بار در دومین تجریه تئاترش با نمایش «صور اسرافیل» به کارگردانی عامر مسافر آستانه در تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد داشت.

ایلیای 9 ساله می گوید از طریق برادرش که در ورک شاپ رضا ثروتی شرکت کرده بود به طور اتفاقی برای بازی در  نمایش «فهرست» انتخاب می شود به خبرنگار فارس درباره حضورش در این نمایش گفت: «فهرست» تجربه خوب ولی سختی بود،چون از صبح تا شب سر تمرین میرفتیم.خود کار خیلی سخت و سنگین بود ولی برای من آسآن بود. چون من دیالوگ ها را  مرتب با خودم تکرار می‌کردم تا حفظ بشم . برادرم هم به من خیلی کمک می‌کرد. در اینجا هم کودکی هستم در یک روستای مرزی جنگ زده.

 کودکی هستم در یک روستای مرزی جنگ‌زده

ایلیا بعد از بازی در نمایش ‌«فهرست» در دو فیلم سینمایی یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان و  فصل نرگس به کارگردانی نگار آذربایجانی بازی کرده است و «صور اسرافیل» دومین تجربه تئاتری او محسوب می‌شود. پدرش در رابطه با اینکه تا چه حد موافق بازیگری ایلیا است می گوید: من هنوز به طور صدر درصد موافق نیستم. فقط چون شاهد انگیزه و تلاش فراوانش هستم ممانعت نمی‌کنم.

ایلیا نصرالهی در پاسخ به این سوال که تئاتر را بیشتر دوست دارد یا سینما می گوید: هر دو . ولی تئاتر سخت تر است چون زنده است اما اگر در سینما اشتباهی انجام دهی میتوانی جبران کنی."

صور اسرافیل پس از تجربه موفق نمایش ‌پروانگی‌» که در سال 92 درتئاتر شهر به روی صحنه رفت،دومین تجربه کارگردانی عامر مسافر آستانه و نوشته سیاوش پاکراه  است.

«صور اسرافیل» در رابطه با کودکی است که وارد روستایی مرزی و جنگ زده می‌شود که اهالی آن باورها و رفتارهای عجیبی دارند ، حضور کودک باعث چالشهایی در زندگی اهالی میشود تا اینکه سرانجام.

 کودکی هستم در یک روستای مرزی جنگ‌زده

فاطمه نقوی(مهمان از گروه تئاتر بازی)،کاظم‌سیاحی،بهارکاتوزی،مهدی حسینی نیا، ایلیا نصرالهی بازیگران این نمایش هستند.

صور اسرافیل از 6 خرداد ساعت 19در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت.همچنین پیش فروش بلیت های این نمایش از روز چهارشنبه 29 اردیبهشت در سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com  آغاز خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: