جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 2 خرداد 1395     
ارزيابي معاون شهردار تهران از برگزاري نمايشگاه كتاب؛
جا به جايي دو و نيم ميليون بازديدكننده نمايشگاه كتاب با «مترو»

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیوز: معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در ارزيابي خود از برگزاري نمايشگاه كتاب، از آماده‌سازي «شهر آفتاب» به عنوان كارِ كارستان مديريت شهري نام برد و گفت: ده ‌ها روز كار و تلاش دسته جمعي قبل از آغاز به کار نمايشگاه با ده روز زحمت شبانه ‌روزي در طول مدت زمان برپايي نمايشگاه همراه بود.

سيد جعفر تشكري هاشمي افزود: خوشبختانه نتيجه آفتاب سوختگي ها و خستگي های مفرط انبوه نيروهاي مديريت شهري از جمله صدها نيروي فعال در بخش حمل و نقل و ترافيك، رضايت بخش بودن برگزاری نمایشگاه از نظر اغلب بازدیدکنندگان و مسئولان مربوطه بود.

وي ساخت خط متروي منتهي به «شهر آفتاب» و احداث ايستگاه مترو در اين مجموعه را حاصل تلاش طاقت فرساي صدها نفر از مهندسان و كارگران مترو در حوزه ساخت دانست و تأكيد كرد: مسئولان و كاركنان مترو در حوزه بهره ‌برداري نيز در جا به جايي بيش از دو و نيم ميليون بازديدكننده از نمايشگاه، عملكرد فوق العاده اي داشتند.

پيش بيني 20 هزار فضاي پارك خودرو در نمايشگاه كتاب

معاون شهردار تهران در جلسه شوراي مديران معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران که به منظور ارزيابي عملكرد اين معاونت در برگزاری نمايشگاه كتاب بر پا شده بود، گفت: شركت واحد اتوبوسراني در نقل و انتقال شهروندان از نقاط مختلف شهر به نمايشگاه و نیز در جا به جايي بازديدكنندگان در داخل نمايشگاه، نقش تعيين كننده اي را ايفاء كرد.

مهندس تشكري هاشمي با اشاره به اين كه سازمان تاكسيراني با اعزام 100 دستگاه وَن، در جا به جايي بازديدكنندگان در داخل نمایشگاه فعال بود، اظهار كرد: مجموعه كنترل ترافيك در مديريت ترافيك معابر منتهي به «شهر آفتاب» و داخل نمايشگاه حضوري فعال داشت، ضمن اين كه تمامی امور مهندسي ترافيك محدوده اطراف و نظم و انضباط ترافيكي داخل نمايشگاه، بر عهده اداره كل مهندسي و ايمني ترافيك بود.

وي با بيان اين كه كار سنگيني در موضوع پیش بینی فضاي پارك خودروهاي عمومي و شخصي در نمايشگاه انجام شد كه دست مريزاد داشت، تصريح كرد: استقرار نيروي پاركبان به منظور راهنمایی و هدايت رانندگان و نیز طراحی و اجرای 20 هزار فضاي پارك خودرو، كار فوق العاده اي بود که انجام شد.

گروهي عادت دارند فقط نيمه خالي ليوان را ببينند

معاون شهردار تهران با اشاره به اين كه نيروهاي بازرسي و حراست در حوزه هاي نظارتي و ايمني نمايشگاه، كارهاي ارزشمندي انجام دادند، اظهار كرد: به این منظور، پليس راه غرب استان تهران و پليس راهور تهران بزرگ از هيچ تلاشي دريغ نكردند.

مهندس تشكري هاشمي با بیان اين كه برخی كم لطفي ها از جانب بعضی رسانه ها كه عموماً مبناي آنها جهت گيري هاي سياسي است، سعي در پر رنگ كردن مسائل و مشكلات جزيي در جریان برگزاری نمايشگاه کتاب داشتند، تصريح كرد: متأسفانه گروهي عادت دارند فقط نيمه خالي ليوان را ببينند و بر اين اساس، زحمات افراد را زير سؤال می برند كه جاي تأسف دارد.

وي در پايان با تأكيد بر اين كه «بيست و نهمين نمايشگاه بین المللی كتاب تهران» به اذعان مردم و مسئولان، نسبت به بيست و هشت دوره قبلي آن كاملاً متمايز بود، خاطرنشان كرد: نمايشگاه امسال، چه از نظر تعداد بازديدكنندگان و چه از نظر ميزان فروش كتاب، اتفاقي کم نظیر و رویدادی ممتاز بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: