جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 ارديبهشت 1395     
برگزاری انتخابات «یار مهربان شهر» در پایتخت

ابوالقاسم چیذری گفت: انتخابات «یار مهربان شهر» در مناطق 22 گانه تهران روز دوشنبه 3 خردادماه مصادف با سالروز آزادی خرمشهر و هفته ملی جوان، برگزار می شود.
 فردا: مدیرعامل شهربان شهرداری تهران از برگزاری انتخابات «یار مهربان شهر» در هفته جوان و روز مقاومت و ایثار در مناطق 22 گانه تهران با هدف «شاخصه سازی برای شهربان در تراز اُمّ القرای جهان اسلام» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، ابوالقاسم چیذری گفت: انتخابات «یار مهربان شهر» در مناطق 22 گانه تهران روز دوشنبه 3 خردادماه مصادف با سالروز آزادی خرمشهر و هفته ملی جوان، برگزار می شود.

برگزاری انتخابات «یار مهربان شهر» در پایتخت
 

وی با اشاره به اینکه همزمانی این انتخابات با هفته ملی جوان به این دلیل است که شهربان، جوانترین مجموعه اجرایی شهرداری تهران به شمار می رود، افزود: در این انتخابات، نیروهای شهربان، حریم بان و معبربان شهر تهران از بین همکاران خود که دارای شاخصه های «خوش برخورد بودن، رعایت اخلاق حرفه ای، توجه به مسائل دینی و اعتقادی، پاکدستی و شجاعت در کار، تخصص و تسلط در انجام وظایف و عدم سابقه در کمیته انضباطی» هستند، با رأی دادن، تعدادی را انتخاب می کنند تا فرایند الگوسازی و تقدیر از نیروهای محبوب تقویت شود.

مدیرعامل شهربان گفت: افراد برگزیده به همراه خانواده به سفر زیارتی مشهدمقدس اعزام می شوند.

چیذری اظهار داشت: برگزاری انتخابات «یار مهربان شهر»، روحیه همدلی، رفتار دموکراتیک، انسجام گروهی و شاخصه سازی برای«شهربان در تراز ام القرای جهان اسلام» را به دنبال دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: