جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 ارديبهشت 1395     
اولتیماتوم پلیس به موتورسیکلت‌ سواران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با هشدار به موتور سیکلت‌سوارانی که اقدام به مخدوش یا پوشاندن پلاک وسیله خود می‌کنند، از برخورد پلیس با این دسته از موتورسیکلت‌ها خبر داد.

سر هنگ حسن عابدی درباره تردد موتور سیکلت‌هایی با پلاک پوشیده شده یا فاقد پلاک اظهارکرد:‌برابر قانون تردد وسایل نقلیه فاقد پلاک در سطح معابر و خیابان‌ها ممنوع بوده و پلیس نیز در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد کرد. البته تعداد موتورسیکلت‌هایی که بدون پلاک در سطح شهر تردد می‌کنند بسیار کم و نزدیک به صفر است که عمدتا هم به دلیل افتادن پلاک است اما بهرحال پلیس مطابق قانون با این افراد برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد:‌متاسفانه برخی از موتورسیکلت سواران با زنجیر یا کش اقدام به پوشاندن تمام یا بخشی از پلاک وسیله خود می‌کنند که این اقدام نیز تخلف بوده و ماموران پلیس راهور نسبت به برخورد با آن اقدام خواهند کرد که بر اساس آن جریمه 60 هزارتومانی برای متخلفان اعمال خواهد شد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به متورسیکلت سوارانی که ممکن است ارقام پلام خود را تغییر داده یا اقدام به جعل پلاک کرده باشند نیز گفت:‌این افراد علاوه بر جریمه و توقیف موتورسیکلت به مرجع قضایی نیز معرفی خواهند شد.

عابدی درباره موتورسیکلت‌های دارای پلاک قدیمی نیز به ایسنا گفت: اگر موتورسیکلتی تا کنون پلاک جدید دریافت نکرده و با پلاک قدیمی تردد کند، ماموران ضمن جلوگیری از تردد این وسیله، آن را توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: