جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 ارديبهشت 1395     
شگفتی مدیر بزرگ ترین گروه صنعت ریلی سوییس از سرعت ساخت مترو در تهران:
اعلام آمادگی شهرداری تهران در جهت انتقال تجارب به گروه صنعتی ریلی سوییس

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز:مدیر شمال آفریقا و خاورمیانه بزرگ ترین  گروه صنعت ریلی سوییس در دیدار با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه «چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی» که در پایتخت کشورمان در حال برگزاری است، آمادگی کامل این شرکت معتبر اروپایی را به منظور مشارکت در پروژه های ریلی تهران اعلام کرد.

محمد رحمانی مدیر گروه صنعت ریلی سویس در شمال آفریقا و خاورمیانه در واکنش به گزارشی از پیشرفت های تهران در احداث و گسترش ایستگاه ها و خطوط مترو طی سال های اخیر گفت: امکان ندارد بشود سالی 15 کیلومتر مترو ساخت.

وی با اشاره به این که بر اساس فن آوری های روز جهان، ساخت مترو در اعماق زمین با توجه به پیچیدگی های فنی از نظر اجرایی کار بسیار دشواری است و در کلان شهری همچون تهران دشوارتر، افزود: از این رو، احداث 15 کیلومتر مترو در تهران به چیزی شبیه معجزه می ماند که باور آن بسیار سخت است.

 معاون شهردار تهران در این دیدار که با حضور یان اسمیت (Ian Smith) نماینده رسمی این شرکت در ایران و هابیل درویشی مدیر عامل شرکت متروی تهران در محل «چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی» برگزار شد، گفت: تهران در سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی در صنعت مترو داشته و با اتکاء به دانش و توان متخصصان داخلی به موفقیت های فراوانی در این صنعت دست پیدا کرده است.

مهندس تشکری هاشمی با اعلام این که مدیریت شهری تهران، فعل خواستن و توانستن را به بهترین شکل ممکن محقق نموده و تبلور و تجلی این مهم را در بومی سازی صنعت مترو شاهد هستیم، تأکید کرد: توسعه مترو که باعث شگفتی بزرگ ترین    سازندگان خطوط ریلی در جهان شده، نشان دهنده اتکای کشورمان به اقتصاد درون زا با تأسی از آموزه راهبردی و راهگشای «اقتصاد مقاومتی» است.

گفتنی است معاون شهردار تهران در پایان این جلسه با اعلام این که پیش شرط همکاری با شرکت های بین المللی، تغییر نگاه نسبت به تهران از شهری وارد کننده محصول به شهری تولید کننده دانش است، خاطرنشان ساخت: آمادگی داریم تا در تعاملی متقابل، تجربیات خود را در زمینه احداث مترو در اختیارتان قرار دهیم.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: