جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 مرداد 1393     
استحصال روزانه 5 هزار تن شن و ماسه از نخاله های ساختمانی در تهران

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،معاون خدمات شهري شهرداري تهران گفت: از استحصال روزانه 5 هزار تن شن و ماسه از پسماندهاي ساختماني و عمراني در پايتخت خبر داد.

عبدالهي با اشاره به جمع‌آوري روزانه 5 هزار تن نخاله‌هاي ساختماني و عمراني در سطح تهران گفت: اين ميزان در طول ماه به حدود 1.5 ميليارد تن مي‌رسد.

وي با اشاره به لزوم بهره‌برداري از اين پتانسيل عنوان كرد: 90 درصد نخاله‌هاي ساختماني قابليت بازيافت دارند، اما 10 درصد از اين نخاله‌ها مورد بازيافت قرار مي‌گيرند، چرا كه آوارهاي ساختماني اصلا بازيافت نمي‌شوند و تنها خاك و نخاله‌هاي حاصل از گودبرداري مورد بازيافت قرار مي‌گيرند.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران با بيان اينكه استحصال شن و ماسه در كارخانه ريگ‌سازان صورت مي‌گيرد، گفت: در حال حاضر ظرفيت ورودي اين كارخانه 5 هزار تن و ظرفيت اسمي آن 10 هزار تن است که با برنامه توسعه فاز های این کارخانه به دنبال افزایش ظرفیت استحصال هستیم.

وي افزود: ساير محصولات توليدي اين كارخانه شامل ماسه، ماسه شكسته، ماسه بادامي، قلوه سنگ و شن است كه محصولات استحصال شده در اين كارخانه در موارد ساختمان‌سازي، خاك زراعي و نباتي و زيربنايي ساختمان مورد استفاده قرار مي‌گيرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: