جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 ارديبهشت 1395     
بازديد اعضای اتحاديه صنايع ترابری ريلی سوئیس از مترو تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، اعضای اتحاديه صنايع ترابری ريلی سوئیس امروز از خطوط و بخش‌های مختلف شركت بهره برداری مترو تهران وحومه بازديد كردند

 

اعضاي اتحاديه صنايع ترابري ريلي سوئیس با همراهي مسئولان شركت بهره برداري مترو تهران ضمن بازديد از مركز فرمان و ايستگاههاي مختلف خط ۳مترو، موفقيتهاي ايران در زير ساخت ها و مديريت حمل و نقل ريلي درون شهري را چشمگير خواندند و تجهيزات و امكانات اتاق فرمان مترو تهران را همپاي تكنولوژي مترو مجهز مسكو دانستند.

اين بازديد از ايستگاه تئاتر شهر آغاز شد و در هر ايستگاه مسئولان مترو تهران توضيحاتي را پيرامون نحوه عملكرد مترو و  ميزان تردد مسافران به هيئت سوئیسي ارائه كردند. همچنين اين گروه با ورود به كابين راهبر از نزديك با مكانيزم حركت قطارهاي شهري آشنا شدند.

در اين بازديد، وجود واگن هايي مخصوص بانوان براي  بازديد كنندگان جالب توجه و از نظر آنها اين كار مترو تهران كه بانوان ايراني براي انتخاب جايگاه خود در واگن ها حق انتخاب دارند تحسين برانگيز بود.

همچنين اعضاي اتحاديه صنايع ترابري ريلي سوئیس پيشرفت مترو در ايران را مثبت ارزيابي كردند و با معرفي محصولات خود در زمينه حمل و نقل ريلي پيشنهاداتي را به مديران مترو براي همكاري هاي دو طرف ارائه دادند.

مهندس شمس معاون عمليات ريلي شرکت بهره برداري  مترو تهران و حومه هم در این دیدار با اشاره به خودکفایی ۱۰۰ درصدی مترو در بخش ساخت گفت: در بخش‌هایی از تجهیزات موردنیاز توسعه مترو، نیاز به انتقال تکنولوژی است و پس از بررسی‌ از توسعه همکاری‌ با شرکت‌های معتبر استقبال می‌کنیم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: