جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 مرداد 1393     
رحیمی مانندخودپردازاست

تسنیم: عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با انتقاد از وضعیت پرسپولیس گفت: علی دایی مدیر پرسپولیس است و یک مدیر تدارکات به نام علیرضا رحیمی دارد.

امیر عابدینی  درباره بحث حق پخش تلویزیونی اظهار داشت: گرفتن حق پخش تلویزیونی برای ما آرزو شده است. دل‌مان می‌خواهد در تعامل این مسئله را حل و واقعیت‌ها را روشن کنیم. وقتی برای گرفتن حق‌مان فریاد می‌زنیم، می‌گویند چرا فریاد زدی و مصلحت کشور را رعایت نکردی اما وقتی فریاد نمی‌زنی می‌گویند چرا از حقت دفاع نمی‌کنی.

وی افزود: حق پخش را به ما نمی‌دهند و بعد اعلام می‌کنند که حق نداری حرفی بزنی. این حرف «زور» دارد و صدا سیما باید موضعش را تغییر دهد. ما نه خارجی هستیم و نه قصد داریم در خارج از کشور این پول‌ها را هزینه کنیم. این هزینه‌ها در ایران و برای فوتبال داخل کشور هزینه می‌شود.

هر سال از طرف مسئولان گفته می‌شود که اگر حق پخش تلویزیونی پرداخت نشود، جلوی ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها گرفته می‌شود. عابدینی در این مورد گفت: علی کفاشیان چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ او ابزار دیگری ندارد و مجبور است فقط بگوید اجازه ورود دوربین‌ها را نمی‌دهیم. وقتی هم شما این صحبت‌ها را می‌شنوید، به ما می‌خندید.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ تصریح کرد: آخرین راه حل این است که فوتبال ایران را تعطیل کنیم چون در این فوتبال تنها هزینه می‌شود و مدام بدهکار هستیم. باید با مهدی تاج و علی کفاشیان تماس بگیرم تا موضع رسمی در خصوص حق پخش تلویزیونی اعلام شود. صدا و سیما حرف خودش را می‌زند و ما هم حق‌مان را می خواهیم. با این شرایط باید حَکمی پیدا شود تا مسئله را حل کند. باید دید که این حَکم چه کسی خواهد بود.

عابدینی در مورد اظهارات حسین کاظم‌پور عضو هیئت مدیره پرسپولیس که گفته علیرضا رحیمی مدیر هزینه است نه مدیر درآمد، به تسنیم گفت: به نظرم رحیمی مدیر تدارکات پرسپولیس است نه مدیرعامل باشگاه! ما باشگاهی به نام پرسپولیس نداریم، بلکه تیمی به نام پرسپولیس داریم و مدیر تدارکاتی به نام علیرضا رحیمی را هم گذاشته‌ایم که کارها را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: نه علی دایی در پرسپولیس به کسی حساب و کتاب پس می‌دهد و نه کسی هم از رحیمی به عنوان مدیر حساب و کتاب می‌خواهد. در واقع دایی مدیر پرسپولیس است و یک مسئول تدارکات به نام رحیمی دارد. رحیمی هم 7،8 نفر آدم دارد که کارهایش را انجام می‌دهند.

عضو کمیته فنی پرسپولیس با انتقاد از شرایط این باشگاه خاطرنشان کرد: آدم‌هایی پول می‌آوردند و رحیمی هم با این پول‌ها خرید می‌کند و یا پول می‌دهد. رحیمی مانند خودپرداز کار می‌کند. باشگاه‌ ارکان با معنی دارد و سیستم باید پاسخگو باشد اما در پرسپولیس چنین چیزی نمی‌بینیم.

عابدینی اشاره‌ای به وضعیت هیئت مدیره پرسپولیس کرد و ادامه داد: هیئت مدیره چه کاری می‌کند که نامش را هیئت مدیره گذاشتیم؟ وقتی هیئت مدیره تصمیماتی می‌گیرد که از سوی وزارت ورزش و جوانان «وتو» می‌شود، چه هیئت مدیره‌ای است؟ آقایان کمیته فنی را تشکیل دادند اما مورد حمایت قرار ندادند و آیین‌نامه آن نیز به دست‌مان نرسید.

وی تصریح کرد: زمانی می‌گفتند که پرسپولیس علی پروینی و الان می‌گویند پرسپولیس علی دایی! مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را شخصی به نام امیر رضا خادم انتخاب کرده و خودش هم باید پاسخگو باشد. آقایان با این روش‌هایی که در پیش گرفته‌اند، در حال نابودی پرسپولیس هستند. آنها قصد دارند 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال را رها کنند. وقتی نتوانستند پرسپولیس و استقلال را به هنجار تبدیل کنند، این دو باشگاه ناهنجار شدند. وقتی خادم برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرد چه چیزی می‌توانیم بگوییم؟

عابدینی با اشاره به اختلافاتی که هیئت مدیره و اسپانسر باشگاه با رحیمی دارند،گفت: با تصمیماتی که آقایان می‌گیرند، مدیرعامل، هیئت مدیره و اسپانسر بلاتکلیف هستند. 14 باشگاه ما به اندازه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بدهی ندارند. تصمیم گرفتید که شکل و شمایل این دو باشگاه را تغییر دهید ولی آن را بدتر کردید.

وی در مورد درگیری لفظی بین علی دایی و هوشنگ نصیرزاده و اینکه حق را به چه کسی می‌دهد، عنوان کرد: حقی نمی‌بینیم که به کسی بدهم. نصیرزاده کارشناس است و همه او را تایید می‌کنند. نصیرزاده بر اساس قانون حرف می‌زند و امثال دایی و عابدینی باید حرف قانونمند بزنند.

عابدینی درباره اینکه آینده پرسپولیس با علی دایی و علیرضا رحیمی را چطور می‌بیند، تصریح کرد: هیچ تحلیلی در این زمینه ندارم و حرف‌هایم را گفته‌ام.

عضو کمیته فنی پرسپولیس در خصوص وضعیت مهرداد پولادی بازیکن پرسپولیس گفت: هیچ خبری از پولادی نداریم!

عابدینی در مورد کمیته فنی پرسپولیس گفت: تصمیمات کمیته فنی اجرایی نشد و وقت کشی کردند. جعفر کاشانی به آقایان گفت که شما با ما بازی می‌کنید. من هم متوجه شدم که من را نیز بازی می‌دهند. با این شرایط تصمیم گرفتم که دیگر در کمیته حضور نداشته باشم. در طرف دیگر حسین عبدی را مسئول تیم‌های پایه کردیم و این سیستم در حال شکل گرفتن بود که به یک‌باره فریدون معینی را آوردند و عبدی را ساقط کردند. معینی فرد کوچکی نیست ولی عبدی در حال انجام کارها بود.با این شرایط بهتر است که دیگر در کمیته فنی حضور نداشته باشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: