جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 ارديبهشت 1395     
افتتاح تراموای کانزاس سیتی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مدیر اجرایی سازمان حمل و نقل فدرال، Carolyn Flowers به همراه شهردار کانزاس سیتی، Sylvester James Jr. و دیگر مقامات محلی گرد هم جمع شدند تا افتتاح خط تراموای 3 کیلومتری کانزاس سیتر را افتتاح کنند که در بخش احیا شده مرکز شهر کشیده شده است.

گمان می رود این خط که مقامات بومی آن را تایید کرده اند و میلیون ها دلار هزینه در بر داشته، ده ها هزار مسافر و بازدید کننده را در این شهر جابه جا کند.

وزارت حمل و نقل ایالات متحده 20 میلیون دلار از هزینه این پروژه را تامین کرده و حدود 17 میلیون دلار آن از دیگر منابع تامین شده است. این سازمان از سال 2009 تا کنون 562.7 میلیون دلار برای 16 پروژه تراموا در این کشور اختصاص داده است.

مدیر اجرایی سازمان حمل و نقل فدرال، Flowers گفت: "تراموا یک گزینه حمل و نقل محبوب برای شهرهایی است که در پی راه های جدید برای ارائه خدمات حمل و نقل راحت و مطمئن هستند تا مسافران را به محل کار و دیگر مقصدها برساند. ما با حمایت از تراموای کانزاس سیتی به ایجاد شبکه حمل و نقل قدرتمندی کمک می کنیم که گزینه های جدیدی را برای مردم ایجاد می کند."

بیش از 1 میلیون دلار از منابع خصوصی و عمومی در کانزاس سیتی صرف این پروژه شده که پیش بینی می شود باعث رشد و بازسازی اقتصادی شود.

این خط تراموا هم چنین خدمات اتوبوسی محلی کنونی در مرکز شهر را نیز به یک دیگر مرتبط می کند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: