جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 ارديبهشت 1395     
بهره برداری تونل شهدای غزه(حکیم) تا 3ماه آینده

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، جانشین مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از پیشرفت 97 درصدی تجهیز تونل شهدای غزه خبرداد.

سید مهدی پورهاشمی با بیان این مطلب افزود: عملیات عمرانی در دو مرحله حفاری و لاینینگ و آسفالت تونل شهدای غزه مدت ها پیش به اتمام رسید. در بخش تجهیز تونل نیز اکنون جت فن های آن نصب شده و روشنایی این تونل شهری نیز تامین شده است.

وی با بیان اینکه قرارداد خرید بخشی از تجهیزات تونل مانند اطفای حریق، نصب دوربین ها و سنسورهای آلودگی سنجی و تابلوهای اطلاع رسانی نیز منعقد شده است، ادامه داد: اکنون منتظر ورود سایر تجهیزات مورد نیاز تونل از خارج از کشور هستیم که طبق برنامه ریزی های انجام شده تا سه ماه آینده تونل حکیم به طور کامل تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

جانشین مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه تونل حکیم یکی از پیشرفته ترین تونل های  کشور است که طبق برنامه زمان بندی شده تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید، بیان کرد: این تونل با بهره برداری از ادامه بزرگراه شهید حکیم قابل استفاده خواهد بود.

وی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد تونل شهدای غزه یادآور شد: تونل حکیم  دوستدار محیط زیست است. شهرداری تهران با هزینه بالایی در جهت حفظ محیط زیست و پارک جنگلی چیتگر تونل حکیم را از زیر بوستان جنگلی چیتگر ساخت که در نوع خود بی نظیر بوده و جدیدترین استانداردهای بین المللی در ساخت این سازه شهری مدافع محیط زیست به کار گرفته شده است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: