جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 ارديبهشت 1395     
75 درصد از آرای کمیسیون ماده صد در منطقه 3 تهران اجرا شده است

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،  طی سال گذشته 75 درصد از آرای کمیسیون ماده صد در منطقه 3 تهران اجرا شده است .

رضا مرادی رئیس کمیسیون ماده صد در جلسه ی بررسی آرای این منطقه با ابراز امیدواری از اینکه رای های صادره با برنامه ریزی درست و به کار گیری درست نیروها اعمال شود اظهار داشت :  در مرحله ی نخست یکی از مهمترین رسالت های نواحی آگاهی بخشی به شهروندان است که مرتکب تخلف ساختمانی نشوند و سیستم پیشگیری از تخلف اعمال شود.

 

مرادی در ادامه با تاکید بر اینکه سال 95 از نظر کمی و کیفی شاهد رشد باشیم تصریح کرد :ما به دنبال این هدف هستیم تا میزان پرونده های ارسالی به کمیسیون ماده صد کاهش پیدا کند و اگر رأیی هم صادر می شود به نحوی تنظیم شود که قابلیت اجرا داشته باشد .

وی ارزیابی عملکرد مناطق در سال 94 و مرور رویکردهای سال جاری را از مهمترین اهداف این جلسه عنوان کرد و افزود: تعداد آرای اجرا شده ،بررسی عملکرد معاونت شهرسازی ،اداره ی درآمد ،حقوقی و اجرای احکام ،سطح آموزش کارکنان ،نحوه ی تعامل و اقدامات کیفی صورت گرفته از مهمترین شاخص های ارزشیابی هستند.

وی تشکر از مجموعه ی همکاران شهرداری منطقه 3 و  ابراز خرسندی از اینکه 100 درصد از اطلاعات آرای این کمیسیون در این منطقه اصلاح شده است  پیشنهاداتی را ارائه کرد و افزود: آشنا ساختن شهروندان با تبعات تخلفات ساختمانی ،کنترل و مراقبت مداوم از اجرای آراء ،برگزاری جلسات منظم با دیدگاه نظارت و کنترل در امر اجرای آراء صادره به منظور تسریع در روند و ارتقاء کیفی صدور آراء پیشنهاد می شود. 

مهندس سلیمانی شهردار منطقه 3 نیزدر این جلسه پیشگیری از وقوع تخلفات ساختمانی در مرحله ی اول و وصول مطالبات شهرداری را در مرحله ی دوم خواستار شد و ابراز امیدواری کرد با تدابیر شهردار محترم تهران و تلاش مضاعف همکاران این امر محقق شود.

بر اساس آمار اداره کل کمیسیون ماده صد تعداد 11هزار و 385 پرونده در منطقه 3 صادر شده که تعداد 8556 مورد از آنها در سال 94 اجرا شده است .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: