جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 ارديبهشت 1395     
افتتاح پروژه توسعه راه آهن دنور

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مقامات فدرال، ایالتی و محلی به همراه مقامات سازمان حمل و نقل بومی دنور در کلرادوی آمریکا گرد هم جمع شدند تا پروژه توسعه ریلی جنوب شرقی را که شامل افزودن 3.7 کیلومتر به خط ریلی جنوب شرقی 30 کیلومتری کنونی است، افتاح کنند.

 

این راه آهن از خیابان لینکلن به سمت RidgeGate Parkway در داگلاس توسعه خواهد یافت.

این پروژه 233.1 میلیون دلاری بیش از 300 فرصت شغلی تا سال 2019 ایجاد خواهد کرد. این پروژه هم چنین سه پل و سه ایستگاه جدید ا نیز شامل می شود. این سه پل که قطارهای راه آهن از روی آن ها می گذرند در خیابان لینکلن به طول 188متر، I-25 به طول 425 متر و RidgeGate Parkway به طول 154 متر کشیده خواهند شد.

سه ایستگاه جدید این خط در خیابان Sky Ridge، Lone Tree مرکز شهر و RidgeGate Parkway با ظرفیت پارکینگ 1300 خودرو ساخته خواهند شد.

92 میلیون دلار از بودجه این پروژه را سازمان حمل و نقل فدرال تامین می کند.

سرمایه گذاری سازمان حمل و نقل بومی دنور برای این پروژه 71 میلیون دلار است و 7.5 میلیون دلار آن از شورای دولتی منطقه ای دنور و 28 میلیون دلار باقی مانده آن از بخش توسعه عمومی شهرهای جنوب شرقی تامین می شود.

زمانی که این پروژه در سال 2019 تکمیل شود شهروندان می توانند از ایستگاه RideGate در خط E به سمت Union Station، خط F به سمت 18th•California و خط R جدید به سمت Aurora سفر کنند.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: