جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 ارديبهشت 1395     
مسافران به خدمات BRT ماساچوست امتیاز می دهند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مسافران اتوبوس های پرسرعت خط Silver Line سازمان حمل و نقل منطقه ای ماساچوست (MBTA)، می توانند از این پس میزان رضایت از تجربه سواری خود را به واسطه امتیازدهی به اتوبوس ها از طریق برنامه تلفن هوشمند جدید ساخته شده توسط موسسه تکنولوژی ماساچوست و این سازمان اعلام کنند.

این برنامه که QualiT نامیده می شود به کاربران اجازه می دهد بدون شناخته شدن میزان رضایت خود از خدمات BRT را اعلام کنند. این سرویس مشابه خدماتی است که در سیستم های حمل و نقل Uber  و Lyft  ارائه شده و اطلاعاتی بر پایه عموم را برای بهبود خدمات استفاده می کند.

 مدیر کل سازمان حمل و نقل بومی ماساچوست، Frank DePaola گفت: "ما سخت در تلاش هستیم تا کانال های ارتباطی خود را با مشتریان بهبود بخشیم. با این برنامه جدید، به مشتریان خود اجازه می دهیم تا تجربه سواری هر روز خود را به صورت نوعی از اطلاعات در زمان حقیقی به ما انتقال دهند تا به بهبود ارائه خدمات کمک کنند."

مسافران BRT می توانند در هنگامی که سوار اتوبوس هستند یا پس از خروج از اتوبوس به این سیستم حمل و نقل امتیاز بدهند. این برنامه اطلاعات شخصی فرد را دریافت نمی کند و این سیستم اطلاعاتی بسیار ایمن و امن است. اطلاعات به دست آمده از این سیستم صرفا برای تحقیقات و بهبود خدمات استفاده می شود.

این برنامه آزمایشی به مدت سه ماه اجرا خواهد شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: