جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 ارديبهشت 1395     
پروژه جاده بین المللی المفرق-الغویفات به خوبی پیش می رود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شرکت خدمات عمومی ابوظبی (Musanada) اعلام کرد که ساخت پروژه 1.44 بیلیون دلاری بزرگراه بین المللی المفرق-الغویفات که شهرهای مناطق غربی را متصل کرده و حمل و نقل تجاری را در این جاده بین المللی آسان تر می کند، طبق برنامه پیش می رود.

 

این پروژه که توسط Musanada و با همکاری وزارت حمل و نقل و امور شهری ساخته می شود، از المفرق به سمت مرزهای بین المللی با عربستان سعودی در الغویفات می رسد و از مرکز صنعتی الرویس می گذرد.

این برنامه شامل ساخت 15 تقاطع جدید به همراه اصلاحات اولیه در تقاطع های کنونی در المفرق، Hameem، ابوالابیض و مدینه زاید و اصلاحاتی بزرگ تر است.

مدیر بخش جاده های اصلی در وزارت حمل و نقل و امور شهری، Faisal Al Suwaidi اظهار داشت: "این پروژه چندین پروژه دیگر را تکمیل می کند که هدف آن ها هماهنگی با افزایش حجم ترافیک پیش بینی شده به منظور پاسخ گویی به رشد جمعیت در سراسر منطقه به همراه بهبود ایمنی ترافیکی در جاده ها، حذف ازدحام به خاطر تعداد بالای خودروها در این جاده، کاهش تصادفات ترافیکی و بهبود میزان ایمنی و تسهیل حمل و نقل تجاری زمینی با کشورهای همسایه است."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: