جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 ارديبهشت 1395     
اولین اتوبوس برقی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کواچیلا شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل عمومی ساین لاین، که سالانه بیش از 3.5 میلیون مسافر را در شهر کواچیلای کالیفرنیا جابه جا می کند، ناوگان خودروهای سوخت جایگزین رو به رشد خود را با افزودن اولین اتوبوس برقی بدون آلایندگی BYD توسعه داده است.

اتوبوس هایی که BYD تامین کرده 12 متری و دارای ظرفیت 35 سرنشین در حالت نشسته و 60 نفر در حالت ایستاده هستند. این سازمان حمل و نقل از ماه ژانویه این اتوبوس ها را در مسیرهای خدماتی خود تست می کند.

مدیرکل سازمان حمل و نقل سان لاین، Lauren Skiver گفت: "مفتخرم که سازمان حمل و نقل سان لاین این گام را در جهت افزودن اولین اتوبوس برقی به ناوگان خود برداشته است. BYD اعلام کرده که تکنولوژی اتوبوس های برقی اش مطمئن است و می تواند پاسخ گوی نیازهای سان لاین برای ارائه خدمات باشد. هم چنین سان لاین می تواند با صرفه جویی که در طول مدت استفاده از این اتوبوس ها در هزینه ها می شود، سرمایه خود را بازگرداند."

این اتوبوس های به باطری های ساخت BYD با توان 324 کیلووات بر ساعت مجهز هستند که دارای گارانتی 12 ساله هستند. این باطری ها با زمان شارژ چهار ساعته، طیف حرکتی 249 کیلومتر را فراهم می سازند.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: