جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 ارديبهشت 1395     
توسعه راه های ریلی راهکاری مناسب و به صرفه برای کاهش ترافیک

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه راه های ریلی و افزایش نرخ بنزین در سال جاری گفت: راه های ریلی از هرجهت مناسب و به صرفه است ضمن اینکه با محیط زیست نیز سازگار است.

حسین گروسی در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز، اظهار داشت: دولت به دنبال افزایش قیمت است و در مقابل انتظار نمایندگان این است که ابتدا در جهت تکمیل زیرساخت های کشور اقدام شود و بعد قیمت بنزین تغییر یابد.

وی تصریح کرد: در کشورهای پیشرفته ما شاهد راه های ریلی توسعه یافته هستیم . احداث شهرآفتاب در پایتخت یک عمل بسیار باارزش در کشور است و حتما باید این راه ادامه یابد تا در خطوط ریلی کمبودی نداشته باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: چنانچه خطوط مترو به شهریار و رباط کریم برسد حجم عظیم ترافیک از کاهش می یابد و حجم تردد کم می گردد.

وی در ادامه افزود: از طرفی امیدواریم خطوط ریلی به کلانشهرها برسد و تهران و شهرستان های اطراف آن یکپارچه شود.

گروسی با اشاره به مصوبات مجلس نهم در رابطه با توسعه ریلی، خاطرنشان کرد: مصوبات کاربردی که در مجلس نهم تصویب شد باید به مرحله اجرا برسد و دولت به همراه شهرداری باید با همکاری یکدیگر مصوبات را اجرایی نمایند.

وی در خاتمه اذعان داشت: از نظر دولت یکی از موانع توسعه و پیشرفت بحث تحریم ها است که امیدواریم با رفع تحریم ها خطوط ریلی توسعه یابد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: