جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 ارديبهشت 1395     
معاون حمل و نقل و ترافيك سازمان بازرسي شهرداري تهران اعلام کرد:
رضایت 80 درصدی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب از مترو

 

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافيك سازمان بازرسي شهرداري تهران با اعلام اين كه بخش هاي مختلفي در شكل گيري مجموعه شهر آفتاب و افتتاح به موقع آن سهم و نقش داشتند، گفت: اتمام عمليات اجرايي اين مجموعه، داراي سختي هاي خاص خودش بود و از مهم ترين و در عين حال سخت ترين حوزه هاي عملیاتي شهر آفتاب، اقدامات حوزه حمل و نقل و ترافيك بود که البته خدمات آن همچنان ادامه دارد.

مهندس نويد رضا خديوي افزود: راه سازي، جاده كشي، علامت گذاري، نصب علائم راهنمايي و تابلوهاي ترافيكي در مسيرهاي منتهي به مجموعه شهر آفتاب و معابر داخل این مجموعه و نیز تأمين وسايل حمل و نقل عمومي جهت سهولت در تردد شهروندان به اين مجموعه از جمله اين اقدامات بود.

وي با اشاره به اين كه در بخش هاي مختلف حوزه حمل و نقل و ترافيك به ويژه در بخش مترو بسيار خوب عمل شد و پروژه متروي شهر آفتاب به سرعت اجرا و ايستگاه متروي آن در كوتاه ترين زمان ممكن مورد بهره برداري قرار گرفت، اظهار كرد: اين امر باعث تسهيل در رفت و آمد شهروندان به نمايشگاه كتاب شده است.

خديوي با بيان اين كه از جمله مسائل و مشكلات نمايشگاه كتاب، عدم گنجايش مسيرهاي منتهي به نمايشگاه و عدم ظرفيت پاركينگ هاي آن با توجه به حجم بسيار بالاي بازديد كنندگان در يكي دو روز اول نمايشگاه بود، تصريح كرد: البته اين موضوع با حضور، نظارت و پيگيري به عمل آمده، برطرف گرديد.

وي با تأكيد بر اين كه در روز سوم نمايشگاه، 26 هزار و 700 دستگاه خودروی شخصي در پاركينگ هاي عمومي مجموعه شهر آفتاب جاي داده شد، گفت: بر اساس نظرسنجي هاي به عمل آمده، 68 درصد مردم از وضعيت حمل و نقل عمومي در نمايشگاه كتاب رضايت دارند كه اين ميزان در زمينه مترو به 80 درصد مي رسد.

معاون سازمان بازرسي شهرداري تهران در حوزه حمل و نقل و ترافيك در پايان خاطرنشان كرد: ناوگان ريلي با كاهش سرفاصله حركت قطارهاي خود در ايستگاه متروي شهر آفتاب از 15 دقيقه به 8 تا 10 دقیقه، بالغ بر 70 درصد و ناوگان اتوبوسراني از طريق 9 خط و 400 دستگاه اتوبوسی كه به مقصد شهر آفتاب پيش بيني نموده، بالغ بر 30 درصد از ظرفيت سيستم حمل و نقل عمومي به مقصد نمايشگاه كتاب و جا به جايي بازديدكنندگان اين نمايشگاه را به خود اختصاص داده اند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: