جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 ارديبهشت 1395     
دعوای دو نوجوان در رباط کریم

عامل قتل پسر دانش‌آموز در برابر مدرسه‌اش انگیزه خود را چشم تو چشم شدن با قربانی دانست.
روزنامه ایران: ساعت 6 عصر نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری گزارش درگیری خونین دو نوجوان در شهرک داودیه به کلانتری 11مرکزی رباط کریم گزارش شد.

به گفته شاهدان، این درگیری که سر و صدای زیادی به پا کرده بود با چاقوکشی پسرنوجوانی و آسیب دیدگی شدید نوجوان دیگر رنگ خون گرفت و مهاجم چاقوکش بلافاصله از محل متواری شد.

مصدوم حادثه که نوجوانی 17 ساله به نام مهدی بود در حالی که از ناحیه پهلوی راست آسیب زیادی دیده بود و خونریزی داشت با کمک ساکنان محلی با خودروی شخصی به بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) منتقل شد اما با وجود تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات جان باخت.

دستگیری قاتل در کمتر از 12 ساعت

با گزارش این جنایت، بازپرس کشیک در محل حاضر شد و تحقیقات برای دستگیری عامل فراری این درگیری خونین و مرگبار در دستور کار پلیس آگاهی رباط کریم قرار گرفت.
سرهنگ مهدی سرپناه، معاونت اجتماعی غرب استان تهران به خبرنگار شوک گفت: براساس گزارش‌های دریافتی، مقتول نوجوانی 17 ساله از ساکنان رباط کریم بوده و قاتل نیز 18 ساله و دانش‌آموز مدرسه شبانه این شهرستان بوده است. نوجوان مقتول که با نام «م.م» شناسایی شده است به دلیل وارد شدن ضربه چاقو به پهلوی راست جان باخته است و قاتل که 18 ساله و «م.ق» است پس از 12 ساعت فرار به دام پلیس افتاد.

این مقام پلیسی افزود: این قاتل در اعتراف‌های خود علت درگیری را چشم تو چشم غیرقابل تحمل با مقتول عنوان کرده است اما تحقیقات برای یافتن جزئیات انگیزه ادامه دارد. متهم در حال حاضر در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و بازجویی از او آغاز شده است.

مقتول اهل دعوا نبود
درگیری خونین و جنایت‌آمیز دو نوجوان در رباط‌کریم در کنار یکی از خیابان‌های منتهی به مدرسه نوراللهی اتفاق افتاد. یکی از همکلاسی‌های مهدی- مقتول حادثه- که هنوز از مرگ این نوجوان شوک زده است، گفت: مهدی اهل جنگ، جدل و دعوا نبود و نمی‌توانم باور کنم که او در یک دعوا و درگیری جان باخته است.

مهدی 17 ساله که در رشته تأسیسات هنرستان نوراللهی شهرک داودیه رباط کریم تحصیل می‌کرد به دلیل خونریزی شدید از ناحیه پهلوی راست ساعاتی پس از درگیری در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) جان باخت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: