جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 ارديبهشت 1395     
شهر آفتاب باعث توسعه اقتصادی جنوب پایتخت می شود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران گفت: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب می تواند نقش بسیار تاثیرگذاری در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جنوب تهران داشته باشد.

 

قدرت گودرزی با بیان این مطلب و با اشاره به تکمیل فازهای دوم و سوم مجموعه شهر آفتاب ادامه داد: در نظر داریم تا فازهای بعدی این مجموعه فاخر نمایشگاهی را با حضور و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و بعضا خارجی اجرایی کنیم .

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه مدیریت شهری تهران برای ساخت فازهای بعدی از نظر هزینه ای ورودی نخواهد داشت، بیان کرد: در تکمیل پروژه شهر آفتاب هدف اول جذب سرمایه گذاران داخلی است. در غیر این صورت می توانیم روی سرمایه گذاران خارجی نیز فکر کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون شهر آفتاب به عنوان بزرگترین مجموعه نمایشگاهی غرب آسیا شناخته می شود، یادآور شد: تکمیل این  پروژه ملی می تواند به عنوان یک پروژه فاخر آبروی نظام را در بعد بین المللی حفظ  کرده و در رویدادهای بزرگ فرهنگی اجتماعی تاثیر زیادی داشته باشد.

گودرزی تاکید کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقدام و عمل نامگذاری شده، مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب می تواند نقش بسیار تاثیرگذاری در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جنوب تهران داشته باشد.

به گفته معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران در فاز اول این مجموعه نیز سرمایه گذار خصوصی ورود پیدا کرده بود. طبق برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم تا فاز دوم مجموعه شهر آفتاب را که شامل مراکز تجاری، هتل ها و مسجد است را با مشارکت سرمایه گذار داخلی و یا خارجی اجرایی کنیم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: