جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 ارديبهشت 1395     
افتتاح بخش مرکزی خط متروی جدید بنگلور

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، بخش مرکزی خط Purple Line متروی بنگلور به تازگی افتتاح شده است.

با تکمیل فاز اول این طرح، اکنون خط Purple Line دارای 17 ایستگاه است.

بخش مرکزی 5.1 کیلومتری این خط جاده MG Road در شرق را به Magadi Road در غرب متصل می کند. چهار ایستگاه زیرزمینی و یک ایستگاه at-grade در Majestic وجود دارد که در ارتباط با خط Green Line شمال-جنوب است. ساخت این خط از سال 2006 آغاز شد اما به خاطر شرایط جغرافیایی به تعویق افتاد. بخش مرکزی این خط، 6.7 کیلومتر از قسمت شرقی بین Byappanahalli و MG Road و 6.8 کیلومتر از قسمت غربی بین جاده Mysore و Magadi را متصل می کند.

ارائه خدمات در این خط توسط ناوگانی از قطارهای تامین شده توسط کنسرسیوم BEML انجام می شود.

فاز دوم متروی این شهر مسیری 72 کیلومتری را به شبکه اضافه می کند و شامل دو خط جدید به همراه ادامه توسعه خط Purple Line خواهد بود. در مسیری 6.5د. در مراه ادامه توسعه خط  شبکه اضافه می کند و شامل وم  جغرافیایی به تعویق افتاد. بخش  کیلومتری بین جاده Mysore و Kengeri پنج ایستگاه اضافه خواهد شد و در مسیر غربی Baiyyappanahalli به Whitefield 13 ایستگاه در فاصله ای 15.5 کیلومتری تعبیه خواهد شد.

هزینه کلی فاز دوم این طرح 264.1 بیلیون روپیه هند پیش بینی شده که دولت ایالت کارناتاکا 90 بیلیون روپیه آن را تامین می کند. گمان می رود پس از تکمیل بخش های باقی مانده فاز اول مترو در سال جاری، فاز دوم آن تا سال 2020 به پایان رسد

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: