جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 ارديبهشت 1395     
تلاش دولت برای معیشت پایدار و توسعه مشاغل سازگار با محیط زیست

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دولت تمام تلاش خود برای معیشت پایدار و توسعه مشاغل سازگار با محیط زیست و گردشگری طبیعی به کار گرفته است.

معصومه ابتکار در مراسم اهدای لوح دیپلم ذخیره گاه زیست کره تنگ صیاد و  سبزه کوه در جوار تالاب گندمان، اظهار داشت: تنگ صیاد و سبزه کوه به عنوان نماد جهانی این استان مطرح شده است که در آن اقوام مختلف در کنار هم کشاورزی و دامداری انجام می دهند.

وی  با اشاره به اینکه ثبت ذخیره گاه زیست کره تنگ صیاد و  سبزه کوه در جهان نقش مهمی در معرفی این منطقه و استان خواهد داشت، بیان کرد: لوح دیپلم ذخیره گاه تنگ صیاد و سبزه کوه نشان دهنده ظرفیت ها و پتانسیل های این استان است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: امروز در این مراسم حضور مردم نشان دهنده پشتیبانی آنها از محیط زیست است.

وی تاکید کرد: تشکل ها زیست محیطی در کشور و این استان بسیار خوب عمل کرده اند و اعتقاد ما بر این است که می توانیم مشکلات را با همکاری انجمن های زیست محیطی پشت سر بگذاریم.

وی بیان کرد: باید طبیعت و محیط زیست را حفظ کرده و تالاب ها را احیا کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: تالاب گندمان که سابق سوختن در آتش را دارد امروز زنده شده است و این امر در سایه حمایت ها و همکاری دوستداران محیط زیست محقق شده است.

وی اظهارداشت: چهارمحال و بختیاری قابلیت های گردشگری بسیاری دارد و باید از فرصت های گردشگری این استان بهره گرفت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: دولت تمام تلاش خود برای معیشت پایدار و توسعه مشاغل سازگار با محیط زیست و گردشگری طبیعی به کار گرفته است.

وی در ادامه ضمن اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری، ادامه داد: باید تلاش خود را برای رسیدن این شعار در سالجاری انجام بدهیم که این مهم در سایه همدلی، تلاش و کوشش و همیاری محقق می شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: