جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 ارديبهشت 1395     
برجام انجام شده است

منتخب مردم یزد در مجلس دهم گفت: برجام انجام شده و باید برای تحقق سایر وعده‌های رئیس جمهور گام‌های جدی برداریم.
خبرگزاری مهر: محمدرضا تابش، منتخب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی فراکسیون امید که در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: با شکل گیری فراکسیون امید و مشخص شدن ارکان آن، هدف اصلی تمام منتخبین اصلاح طلب و حامی دولت تاکید بر تفاهم در عین حفظ شخصیت، استقلال نظر، احساس مسئولیت و تقسیم کار جمعی است.
 
وی افزود: با شکل‌گیری فراکسیون امید چشم انداز مبارکی ترسیم خواهد شد که متاسفانه نمایندگان اصلاح طلب و مستقل در دوره‌های قبل به دلیل غلبه برخی تفکرات در مجلس از آن محروم بودند.
 
منتخب دهمین دوره انتخابات مجلس ادامه داد: تشکیل این فراکسیون، تعامل درون مجلس با مسئولان و پاسخگویی به مردم را تسریع خواهد بخشید.
 
وی با بیان اینکه از اقدامات هاشمی رفسنجانی و رئیس دولت اصلاحات که در ترغیب شهروندان به حضور موثر در انتخابات نقش آفرین بودند، تشکر می کنم، عنوان کرد: مردم با انتخاب خود نشان دادند که به دنبال تغییر هستند و ما نمایندگان نباید از این خواسته فاصله بگیریم، ما به عقبه گروه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و حمایت مردم نیازمندیم.
 
تابش خاطرنشان کرد: برجام انجام شده و الان برای تحقق تدابیر رهبر انقلاب و سایر وعده های رئیس جمهور که تامین کننده حقوق مردم در قانون اساسی و برآورنده خواسته ها است، باید گام‌های جدی برداریم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: