جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 ارديبهشت 1395     
500 تاکسی برای رفت و آمد به شهر آفتاب

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسی رانی شهر تهران از اختصاص حدود 500 تاکسی برای رفت و آمد شهروندان به نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب خبر داد.

 

مهدی اسماعیل بیگی گفت: تاکسی های این سازمان از 8 مسیر شهروندان را به نمایشگاه کتاب می برند.

وی افزود: محل استقرار این تاکسی ها در هشت پایانه شهری با تابلو مشخص و نرخ مصوب برای هر مسیر نیز درج شده است.

اسماعیل بیگی با بیان اینکه برای هریک از این مسیرها حداقل 30 دستگاه تاکسی با کارت ویژه برای اجازه ورود به نمایشگاه در نظر گرفته شده است،گفت: در محل پارکینگ تاکسی ها در شهر آفتاب نیز کانکس مرکز مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی برای رسیدگی به شکایت های شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: 150 تاکسی تلفنی مجهز به بی سیم و "جی،پی ،اس" نیز برای استفاده شهروندان در برگشت به نقاط مختلف تهران در نمایشگاه شهر آفتاب مستقر است که براساس تاکسی متر هزینه ها محاسبه خواهد شد.

معاون تاکسیرانی شهر تهران اضافه کرد: در صورت تمایل شهروندان امکان ارسال پیامک هزینه مسیرشان با گرفتن شماره مندرج بر روی این تاکسی ها نیز وجود دارد.

وی گفت: تلفن 1888 نیز آماده دریافت شکایت شهروندان در زمینه خدمات تاکسیرانی است.

اسماعیل بیگی افزود: 100 دستگاه ون و 10 دستگاه اتوبوس برای جابجایی شهروندان از محل پارکینگ خودروهای شخصی تا نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده است.

وی از همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی در انتقال بازدیدکنندگان که بیش از حد انتظار استقبال کرده اند به نمایشگاه کتاب قدردانی کرد وگفت: روز گذشته 150 هزار شهروند در مسیر پارکینگ تا نمایشگاه کتاب و بالعکس جابجا شده اند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: