جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 ارديبهشت 1395     
واکنش آقای بازیگر به نامه ۳۰ بازیگر خانم

نیما شاهرخ شاهی معتقد است حذف تولید تله فیلم از تلویزیون باعث بیکاری خیلی از بازیگران شد و اگر شرایط به همین شکل پیش برود کار برای همه سخت می شود.

خبرگزاری مهر: نیما شاهرخ‌شاهی که سال جدید را با حضور در مجموعه تلویزیونی «بیمار استاندارد» آغاز کرد گفت: هرچه کار در تلویزیون، شبکه نمایش خانگی و سینما بیشتر ساخته شود دوستان بیشتری سر کار می روند و در نتیجه رونق بیشتری در عرصه فعالیت های نمایشی شاهد هستیم. سال گذشته برای من از لحاظ کاری خوب بود و پر کار بودم اما بسیاری از دوستان من کل سال فقط یک یا دو فیلم داشتند و بیشتر از آنها بازیگرانی بودند که هیچ فعالیتی انجام ندادند.

وی با اشاره به اینکه حذف تولید تله فیلم شرایط را برای بازیگران سخت کرده است، افزود: همه این افراد شغل شان بازیگری است و از این راه هزینه های شان را تامین می کنند. چرا باید شرایط تولیدات تلویزیونی به سمتی پیش برود که ۳۰ بازیگر خانم از همکاران خودمان مجبور شوند نامه اعتراضی بنویسند؟ با حذف تله فیلم از تولیدات رسانه ملی خیلی ها بیکار شدند و اگر روند به همین شکل پیش برود بازیگران شرایط سخت تری را تجربه می کنند.

بازیگر مجموعه «معراجی ها» درباره محصولاتی که این روزها در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود، بیان کرد: هرچه فیلم ها و سریال های این رسانه باکیفیت تر شود و خوب بفروشد قطعا بر فروش محصولات دیگر هم تاثیر مثبت می گذارد. مردم بعد از دیدن اثر خوب یک رسانه کنجکاو می شوند سایر محصولات را هم ببینند و مقایسه کنند. همین امر می تواند باعث رقابت شود و علاوه بر تولیدات بیشتر، شرایط کار برای بازیگران هم بهتر شود.

وی ادامه داد: جذب مخاطب برای شبکه نمایش خانگی به معنی آشتی مردم با داستان های ایرانی است. اگرچه برخی معتقدند خطوط قرمز رسانه ملی باعث می شود فیلمنامه ها از تلویزیون به شبکه نمایش خانگی مهاجرت کنند اما به نظر من این مساله خیلی تاثیرگذار نیست چون مخاطبان «دردسرهای عظیم» و «کیمیا» نشان دادند تلویزیون همچنان بیننده خود را دارد و اگر کار خوب ساخته شود همه در هر رسانه ای که باشد تماشایش می کنند.

شاهرخ شاهی بیان کرد: سریال مناسبتی یا غیر مناسبتی هم تاثیری در جذب مخاطب ندارد. همه چیز به فیلمنامه خوب برمی گردد. کتمان نمی کنم در شبکه نمایش خانگی دست بازیگر و کارگردان بازتر است اما نه آنقدری که بر کیفیت کار در رسانه ملی تاثیر زیادی بگذارد. من به عنوان کسی که بعد از ۱۰ فیلم سینمایی به تلویزیون آمده ام می گویم حتی با رونق شبکه نمایش خانگی بازهم مردم تلویزیون را بیشتر تماشا می کنند.

وی در پایان گفت: هر تولیدی که باعث دیده شدن شود به نفع همه است و همه جامعه هنر و بازیگری از آن سود می کنند. امیدوارم هر رسانه ای که در حوزه تولیدات تصویری فعالیت می کند کیفیت کار خود را تا جایی بالا ببرد که در رقابت نابرابر با شبکه های ماهواره ای مردم باز هم جذب محصولاتی شوند که داخل کشور به تولید می رسد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: