جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 ارديبهشت 1395     
برخورد با دستفروشان آرم طرح ترافیک روزانه

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک  تاکید کرد: دستفروشان آرم طرح ترافیک روزانه که در معابر ورودی محدوده طرح ترافیک مستقر هستند هیچ گونه وابستگی به سازمان حمل ونقل و ترافیک ندارند .

 

مصطفی قنبرنژاد با اشاره به اینکه آرم های روزانه به منظور تردد آسان آن دسته از شهروندان که بنابر ضرورت ناگزیر به استفاده از خودرو شخصی شان در محدوده طرح هستند، درنظر گرفته شده است، گفت: شهروندان می توانند از چهار روش نسبت به تهیه آرم های روزانه و هفتگی اقدام کنند .

به گفته مدیر واحد صدورآرم سازمان ترافیک ، مراجعه به سایت شهرداری تهران به آدرس www.tehran.ir ، شماره گیری # 1 * 3 * 137 * از سـاعت 00 : 00 بامـداد لغـایت 00 : 19 عصــر صـرفا جهت دارندگان سـیم کارتـ های اپراتور هـمراه اول و ایرانـسل ، شـماره گـیری # 137 * 724 * از سـاعت 00 : 00 بامداد لغـایت 00 : 19 عصــر صرفا جهت دارندگان سیم کارت های اپراتوردوم ( ایرانسل ) ، و روش چهارم مراجعه به سامانه حساب شهروندی به آدرس اینترنتی tca.tehran.ir ، ثبت نام در سامانه، شارژ حساب شهروندی ، شماره گیری #1*3*137* از سـاعت 00 : 00 بامداد لغـایت 00 : 19 عصــر، ثبت پلاک خودرو و برداشت از شارژ حساب شهروندی؛ روش هایی است که متقاضیان می توانند آرم روزانه یا هفتگی دریافت کنند.

وی تصریح کرد: هیچـگونه درخواست تغـییر تاریخ و پلاک مجوز طـرح ترافیـک روزانه خریداری شـده ، پذیرفته و اقدام نخواهد شد .

قنبرنژاد در ادامه به حضور دستفروشان آرم های روزانه در مبادی ورودی محدوده طرح ترافیک اشاره کرد و گفت: عوامل انسانی هستند که در مبادی ورودی محدوه مستقر می شوند و اقدام به فروش آرم های روزانه از طریق موبایل می کنند، شهروندان در نظر داشته باشند که دستفروشان فوق هیچ گونه وابستگی به سازمان ترافیک ندارند.

وی تاکید کرد: سازمان حمل ونقل و ترافیک با شناسایی این عوامل با توجه به اینکه دستفروشی به هر نحوی ممنوع است، مراتب را به دستگاه قضایی ارجاع خواهد کرد .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: