جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 مرداد 1393     
گردوغباردرجنوب تهران

فارس: کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش سرعت وزش باد در مناطق جنوبی تهران و بروز پدیده گرد و غبار در این ناحیه، گفت: در روزهای پایانی هفته پیش‌رو دمای هوا در اکثر مناطق کشور افزایش نسبی خواهد یافت.

امین‌حسین نقشینه ، درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیشیابی هواشناسی انتظار می‌رود طی سه روز آینده مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور در ساعات بعدازظهر به ویژه اوایل شب شاهد افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق باشند.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: انتظار می‌رود از امشب طوفان شرق کشور (منطقه زابل) تضعیف شود و در این منطقه فقط شاهد وزش باد باشیم.

وی گفت: طی دو روز آینده  قسمت مرکزی خلیج فارس و همچنین سواحل جنوب شرق دریای مازندران مواج خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به بارش پراکنده باران طی دو روز آینده در سواحل شرقی دریای خزر ابراز داشت:‌ طی این مدت در مناطق شمالی آذربایجان غربی و شرقی و همچنین اردبیل شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

به گفته نقشینه امروز و فردا  نیز در مناطقی از ایلام، خوزستان و شمال خلیج فارس بروز پدیده گرد و غبار دور از انتظار نخواهد بود.

وی یادآور شد: طی امروز و فردا نیز در جنوب استان تهران (رباط کریم و ورامین) شاهد افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود که می‌تواند با بروز پدیده گرد و  غبار همراه باشد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه بیشینه دمای هوای تهران امروز و فردا 38 درجه سانتی‌‌گراد خواهد بود خاطر نشان کرد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه دمای هوا در اکثر مناطق کشور به ویژه سواحل شمالی افزایش نسبی خواهد یافت




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: