جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 ارديبهشت 1395     
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با افتتاح شهرآفتاب مطرح کرد
بی تفاوتی دولت نسبت به حمایت از اقدامات شهرداری بی انصافی است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر  شهرداری نیوز، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص افتتاح شهرآفتاب و لزوم توسعه خطوط ریلی، گفت: اقدام شهرداری در زمینه توسعه خطوط ریلی یک نوع مدیریت جهادی بوده است.

 

محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز، اظهار داشت: به اعتقاد بنده توسعه خطوط ریلی در صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه های شهروندان بسیار مؤثر است ضمن اینکه این اقدام می تواند به کاهش آلایندگی ها نیز کمک نماید.

وی تصریح کرد: احداث و افتتاح خط جدید مترو شهر آفتاب گام بسیار مؤثری در کاهش هزینه ها و وقت شهروندان بود که نتیجه این عمل در کوتاه مدت دیده خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در ادامه اذعان داشت: این اقدام شهرداری تهران یک نوع مدیریت جهادی و برنامه ریزی شده است که در دوران خدمت دکتر قالیباف رخ داد که البته ما شاهد بسیاری از این اقدامات با ارزش در دوران خدمت ایشان بوده ایم.

آصفری خاطرنشان کرد: امید داریم که دولت نیز سهم خود را در بحث کمک و حمایت از توسعه ریلی پایتخت بپردازد و حضور او فقط در برنامه های افتتاحیه نباشد.

وی در خاتمه افزود: با وجود مشکلات درآمدی که شهرداری با آن مواجه است بی تفاوتی دولت نسبت به حمایت از اقدامات شهرداری بی انصافی است در هرصورت ما انتظار داریم که دولت تا حد امکان در جهت حمایت از شهرداری و توسعه حمل و نقل عمومی قدم بردارد و سهم خود را برای توسعه خطوط ریلی به شهرداری بپردازد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: