جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 ارديبهشت 1395     
رضا رویگری با دو تله فیلم جدید

 

رضا رویگری به تازگی بازی در دو تله فیلم «دو خواستگار» و «شوکا» را به پایان رسانده است.
خبرگزاری مهر: رضا رویگری، بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین فعالیت‌های خود گفت: به تازگی بازی در تله فیلم «دو خواستگار» به کارگردانی علیرضا اتفاقیان را به پایان بردم. این تله‌فیلم موضوعی خانوادگی و اجتماعی دارد و من نقش بزرگ خانواده‌ای را بازی می‌کنم که چند نوه آماده ازدواج دارد.

وی افزود: در تله فیلم «دو خواستگار» به‌جز من زهره حمیدی، خشایار راد، ساقی زینتی و تعدادی بازیگر بومی شیرازی نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند. تصویربرداری سکانس‌های نهایی این تله‌فیلم هفته گذشته در شیراز به پایان رسید، اما از زمان‌ پخش آن اطلاعی ندارم.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون همچنین به تله‌فیلم دیگری نیز که در آن به ایفای نقش پرداخته اشاره کرد و گفت: بازی در تله‌فیلم دیگری به نام «شوکا» به کارگردانی شهرزاد سالمی از دیگر کارهای جدید من است. این فیلم تماما در شمال کشور فیلمبرداری شده و اثری در حوزه کودک و نوجوان است. مریم کاویانی و کیانوش گرامی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند و مدیریت فیلمبرداری آن نیز بر عهده محمد نورانی بوده است.

رویگری در پایان گفت: این دو فیلم برای پخش در تلویزیون ساخته شده‌اند، اما به احتمال زیاد از «شوکا» یک نسخه سینمایی نیز آماده و تحویل جشنواره فیلم فجر امسال شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: