جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 ارديبهشت 1395     
مسابقه الکترونیکی «منهای فقر» ویژه شهروندان تهرانی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون فناوری اطلاعات اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) مسابقه الکترونیکی «منهای فقر» ویژه کارکنان شهرداری و شهروندان تهرانی برگزار می شود.

 

مسعود سیرتی  با اشاره  به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل و همچنین تدبیر شهردار تهران در راستای سیاست های توسعه اجتماعی اظهار داشت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در قالب جشنواره شکوفا و به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) مسابقه الکترونیکی تحت عنوان "منهای فقر" را با رویکرد فقرزدائی و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر از روز شنبه 11 لغایت 15 اردیبهشت ماه برگزار نموده است.

 وی تاکید کرد: شیوه برگزاری این مسابقه اعم از شرکت در مسابقه، پاسخ به سوالات و تصحیح پرسشنامه ها به طور کامل الکترونیکی انجام می شود.

دبیر جشنواره شکوفا شهرداری تهران افزود:کارکنان شهرداری و شهروندان تهرانی می توانند جهت شرکت در مسابقه به پرتال جشنواره شکوفا به نشانی shokoofa.mytehran.ir مراجعه و در مسابقه مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

 به گفته سیرتی، اسامی برگزیدگان این مسابقه از طریق سایت جشنواره شکوفا اعلام خواهد شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: