جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 ارديبهشت 1395     
حمل و نقل انسان محور و توسعه پياده راه سازي

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل ونقل ترافيک شهرداري تهران اعلام کرد در سال جديد توسعه پياده راه سازي در راستاي حمل ونقل پاک و انسان محور دنبال خواهد شد.

جعفر تشکري هاشمي با اشاره به اهميت حمل و نقل انسان محور و توسعه پياده راه سازي گفت :حمل ونقل پاک بر پياده روي تاکيد کرده و استفاده از دوچرخه ، توسعه موتور سيکلت ها وخودروهاي برقي را در برمي گيرد.

وي افزود :بنابراين در راستاي حمل ونقل پاک و انسان محور بايد استفاده از اين وسائل وتوسعه پياده راه را جدي گرفت .تشکري هاشمي با اشاره به اهميت پياده راه سازي در توسعه حمل و نقل انسان محور گفت : امسال در مناطق پرتراکم وشلوغ که معبر جايگزين وجود دارد ،معابر مستعد پياده راه سازي شناسايي خواهند شد.

وي افزود :در اولين جلسه اي که با معاونين حمل و نقل مناطق در سال جديد برگزار شد ،به توسعه پياده راه سازي در مناطق پرتراکم که معبر جايگزين نيز دارند،تاکيد و توجه شد.تشکري هاشمي تاکيد کرد : در مناطق 8 ،5 و 1 و برخي مناطق ديگري پيشنهادات پياده راه سازي معرفي و بررسي شده است تا بر تعداد پياده راه هاي شهر بيفزاييم.

معاون حمل ونقل ترافيک شهرداري تهران تاکيد کرد: البته در انتظار پيشنهادات کليه مناطق براي پياده راه سازي هستيم.

تشکري هاشمي با اشاره به نقش دوچرخه در حمل انسان محور گفت :توسعه استفاده از دوچرخه و موتور سيکلت برقي نيز گام هاي ديگري است که براي توسعه حمل ونقل انسان محور برداشته مي شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: