جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 ارديبهشت 1395     
نحوه پرداخت کرایه در سیدنی تغییر می یابد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، وزیر حمل و نقل و زیرساخت نیو ساوت ولز، Andrew Constance در نشست اخیر حمل و نقل آینده اعلام کرد تکنولوژی پرداخت آزاد که مسافران را قادر می سازد با استفاده از کارت های اعتباری بانکی به جای بلیط های مخصوص، کرایه خود را بپردازند در سال 2017 به صورت آزمایشی در سیدنی استفاده خواهد شد.

این خبر برای تامین کننده سیستم های کارت هوشمند Opal سیدنی و طرف قرارداد موسسه حمل و نقل لندن برای ساخت اولین سیستم پرداخت آزاد دنیا، مسرت بخش بود. پرداخت کرایه آزاد به واسطه کارت های بانکی که از سال 2012 در اتوبوس های لندن استفاده شده و در سال 2014 در دیگر شبکه های حمل و نقل این شهر توسعه یافته است حدود 1 میلیون یا 25 درصد از سفرهای روزانه در لندن را شامل می شود.

Constance گفت: "ما در تلاش هستیم تا سیستم Opal را بهتر از سیستم موجود در لندن کنیم."

حقوق مالکیت معنوی این سیستم به سازمان حمل و نقل لندن اختصاص دارد که پیشنهاد ارائه مجوز این تکنولوژی به دیگر سیستم های حمل و نقل عمومی را ارائه کرده است.

پرداخت کرایه آزاد به سبک شهر لندن پیشرفت قابل توجهی به سمت آینده است. در این صورت مسافران می توانند بدون هزینه اضافه برای خرید کارت های هوشمند و به راحتی تنها با کارت های بانکی خود کرایه را پرداخت کنند. اپراتورهای حمل و  نقل نیز می توانند خدمات بیش تر و بهینه تر را به مسافران ارائه دهند. البته این سیستم جایگزینی برای کارت های هوشمند نیست بلکه گزینه ای پیشرفته تر و آسان تر برای پرداخت کرایه است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: