جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 ارديبهشت 1395     
ایمن سازی مسیر موتوررو

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه  بزرگراه آزادگان نقش بسزایی در جابه جایی شهروندان ایفا می کند، گفت: امسال دوربین های ثبت تخلف سرعت غیر مجاز در لاین کندرو بزرگراه آزادگان نیز نصب می شود .

سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به اینکه بزرگراه آزادگان به طول 36کیلومتر ازجمله معابر فرامنطقه ای و دارای اهمیت شهرتهران است که در جابجایی شهروندان نقش بسزایی ایفا می کند، تصریح کرد: بزرگراه آزادگان به دلیل دسترسی همزمان چندین خط عبوری و در عین حال عملکرد کمربندی شهر و تردد وسایل نقیله سنگین و کاربری های متفاوت به عنوان بزرگراهی پرخطر به لحاظ ترافیکی محسوب می شود .

معاون شهردار تهران ادامه داد: مناطق 15، 16، 18، 19، 21و 22میزبان این بزرگراه حیاتی هستند. از این رو نصب پل های عابر پیاده به تعداد 3 پل در دستور کار قرار گرفته است .

وی تصریح کرد : به منظور جلوگیری از  تردد های عرضی در این بزرگراه ، نصب نرده های رفیوژ میانی در دستور کار قرار گرفته است. همچنین در برخی معابر و به دلیل کاهش دید رانندگان مقرر شده گاردیل و نیوجرسی تامین می شود .

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری پایتخت تاکید کرد: با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان برای ترددهای با سرعت غیرمجاز از کندرو استفاده می کنند، نصب دوربین در لاین کندرو نیز در دستور کار سال 95 قرار گرفته است .

به گفته وی  براساس ارزیابی های صورت گرفته در سال 92 و 93 ، 25درصد حجم ورودی ها به شهر تهران از سه معبر ، جاده ساوه – احمد آباد مستوفی – اتوبان ساوه انجام می شود که  ساماندهی ورودی و خروجی های این بزرگراه در دستور کار قرار گرفته است .

تشکری هاشمی در ادامه به اقدامات انجام شده این منطقه در بزرگراه آزادگان اشاره کرد و افزود: جداره سازی بزرگراه آزادگان با سنگ مالون، استفاده از فلاورباکس، بازسازی و اصلاح انهار و جداول بزرگراه آزادگان، اجرای طرح جمع آوری آب های سطحی، احداث سه معبردسترسی کند روبه تندرو و بالعکس، نصب روشنایی ها و اجرای عملیات مستمر لکه گیری و آسفالت ، نصب نرده ، نصب گاردریل  و دوربین های ثبت تخلف در این بزرگراه از جمله اقداماتی است که انجام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین پیرو بازدید اخیر دوربین های نظارت تصویری نیز در این بزرگراه نصب خواهند شد .

به گفته معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران مقرر شده است تا ایمن سازی مسیر موتور رو در این بزرگراه با امتداد این پل از کندرو به کندرو در سال 95 محقق شود .

تشکری هاشمی با اشاره به اینکه ایمن سازی این معبر مهم پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: 2 نوع گارد سه موج و 2 موج در این محور در حال نصب است. همچنین با توجه به اینکه این بزرگراه حجم زیادی از ترددهای برون شهری را پوشش می دهد مقرر شد در تابلوهای اطلاع رسانی نام شهرها نیز درج شود که طراحی تابلوها به اتمام رسیده  و در محور بزرگراهی آزادگان نصب می شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: