جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 ارديبهشت 1395     
بهره برداری از پل تقی آباد در جاده ورامین

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 20 از تکمیل عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح تقی آباد جاده ورامین تا پایان مهر سال جاری خبر داد و گفت: تامین ایمنی گذر عرضی، رفع معارض های ملکی و فضای سبز از سوی منطقه 20 انجام می شود.

سید احمد صفوی در جریان بازدید ستادی از ناحیه 6 این منطقه جنوبی با بیان این مطلب افزود: عبور 4 هزار خودرو در ساعات اوج ترافیک و افزایش بار ترافیکی بعد از اتصال بزرگراه امام علی(ع) به شبکه معابر داخلی منطقه، چهارراه تقی آباد را به مهم ترین گلوگاه ترافیکی شهر تهران تبدیل کرده بود که با تکمیل عملیات عمرانی و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح تقی آباد این گره ترافیکی برطرف می شود.

صفوی با اشاره به اینکه چهارراه تقی آباد به عنوان مهمترین محور مواصلاتی، نقطه ورودی از شهرستان ورامین به منطقه 20 است، گفت: روان سازی ترافیک و حذف چراغ های چشمک زن از مهمترین اهداف احداث پل تقی آباد است که بر اساس زمان بندی انجام شده از سوی متولیان پروژه، این تقاطع غیرهمسطح تا مهر امسال به بهره برداری می رسد.

وی به وسعت پروژه احداث پل تقی آباد و اقدامات جانبی آن اشاره کرد و ادامه داد: ایمن سازی گذر عرضی و رفع معارض های ملکی و فضای سبز این پروژه شهری در مسافتی به طول 3 هزار متر از سوی مدیریت شهری منطقه 20 در حال اجراست تا توقفی در روند عملیات عمرانی آن ایجاد نشود.

شهردار منطقه 20 در جریان بازدیدمیدانی از سطح ناحیه 6 خواستار تقویت نگهداشت و مراقبت های بیش از پیش از پروژه های انجام شده شد و ادامه داد: در آستانه فصل گرما و به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و به ویژه دانش آموزان بایستی رفع نواقص احتمالی سراهای محله، مراکز اجتماعی، اماکن ورزشی و زمین های چمن در دستور کار قرار گیرد.

شهردار منطقه 20 بر اهمیت توسعه زیرساخت های طرح خط سفید اشاره کرد و همچنان بر بررسی روشنایی بوستان ها، توجه به مقوله گردشگری، اقدامات ترافیکی در نقاط حادثه خیر شناسایی شده، بحث آموزش و تفکیک پسماند از مبدا، توجه به امور جزئی وموثر و در نهایت افزایش رضایت مندی شهروندان تاکید کرد.

شهردار منطقه 20 با همراهی مدیران ارشد شهرداری این منطقه و شورایاران ناحیه 6 از سطح ناحیه بازدید میدانی داشتند و سپس جلسه نظارت ستادی را در ساختمان ناحیه 6 تشکیل دادند و ضمن ارائه گزارش عملکرد از سوی روسای ادارات ناحیه، برنامه های در دست اجرا مورد بررسی قرار گرفت.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: