جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 ارديبهشت 1395     
اصلاح‌طلبان و دولت؛ متحد در انتخاب رئیس مجلس

نماینده اصلاح‌طلب مردم اردکان در مجلس گفت که اصلاح‌طلبان و دولت در انتخاب رئیس مجلس آینده متحد عمل می‌کنند.
خبرگزاری تسنیم: محمدرضا تابش نماینده اصلاح‌طلب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی درباره انتخاب رئیس مجلس آینده گفت: جبهه اصلاح‌طلبان و دولت در انتخاب رئیس مجلس آینده متحد عمل می‌کند.
 
وی در این زمینه افزود: هنوز راجع به موضوع انتخاب رئیس مجلس و گزینه‌های مطرح بحثی انجام‌نشده و بیشتر درباره راهکارهای حفظ وحدت صحبت شده است.
 
منتخب اصلاح‌طلب مردم اردکان در مجلس دهم درباره تصویب کلیات برنامه ششم توسعه خاطرنشان کرد: کلیات برنامه ششم به تصویب رسید و موادی که قرار است به کارگروه‌ها فرستاده شود، مشخص شد.
 
تابش با بیان اینکه قرار است در هر کارگروه یک نماینده از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی حضور داشته باشد، گفت: پس از انجام بررسی‌های لازم، احتمالاً روزهای 25 و 24 این برنامه به کمیسیون تلفیق ارائه می‌شود تا در صحن علنی به تصویب برسد.
 
نائب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم درباره محتوای کلیات برنامه ششم هم تصریح کرد: سعی بر این بود تا احکامی که لازم است دولت اهدافش را محقق کند به تصویب برسد و مسائل کلی و کلانی مانند بحران تغییر اقلیم و مسائل محیط زیستی و صندوق‌های تأمین اجتماعی که در صورت عدم توجه بحران‌زا می‌شوند موردتوجه قرار گرفته است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: