جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 ارديبهشت 1395     
جشن زمین پاک

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، دانش آموزان شمال تهران در جشن زمین پاک دفترهای پر شده و کاغذهای باطله خود را به غرفه های بازیافت مدارس تحویل دادند و جایزه گرفتند.

سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت: این برنامه توسط اداره آموزشهای شهروندی و با همکاری اداره بازیافت و... با هدف آشنایی دانش آموزان با هفته زمین پاک، تشویق آنها به طرح تفکیک زباله از مبداء و آشنایی با مواد قابل بازیافت در مدارس هیئت امنایی جمهوری اسلامی و شهید سلیمانی برگزار شد.
کارگران با اشاره به نقش آموزش در حفظ محیط زیست گفت : خانواده و مدرسه در ایجاد و حفظ زمین پاک، نقش محوری دارند،انتشار نشریات و مواد آموزشی ویژه دانش آموزان، می تواند به خانواده ها و دانش آموزان درباره انواع زباله ها، استفاده از کیسه زباله به هنگام گذراندن تعطیلات و استراحت در بوستان ها و کوهستان ها، نحوه بازیافت آنها و خطرهای ناشی از آن برای حیات فردی و اجتماعی ، آگاهی های لازم را بدهد چرا که در نبرد انسان با طبیعت، انسان بازنده نهایی خواهد بود .
وی افزود : این جشن شامل برگزاری تئاتر آموزشی موزیکال با موضوع محیط زیست و بازیافت  ، برپایی مسابقات آموزشی ویژه دانش آموزان ، سخنرانی در مورد زمین پاک و عواقب آلوده کردن زمین، طبیعت و ورزش صبحگاهی در هوای پاک بود .
معاون شهردار منطقه یک خاطرنشان کرد : در این برنامه دانش آموزان با تحویل کاغذهای باطله و دفترهای پایان یافته ی خود به غرفه بازیافت مدارس ، جوایزی دریافت کردند .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: