جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 ارديبهشت 1395     
چهارمین جشنواره آموزشی و ترویجی مشکات

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، منطقه 10 با مشارکت ده هزار نفری شهروندان در چهارمین جشنواره آموزشی و ترویجی مشکات با کسب حداقل امتیاز 90، توانست 21 جایگاه در رتبه های اول تا سوم برگزیدگان شهر تهران را به خود اختصاص دهد.

اعظم السادات شایگان مدیر اداره آموزش های شهروندی ضمن اعلام این خبر گفت: چهارمین دوره جشنواره آموزشی ترویجی مشکات در پنج محور محیط زیست شهری، حمل و نقل و ترافیک، ایمنی شهری، هویت و سیمای شهری، حقوق و تکالیف شهروندی در منطقه  10 در مقیاس یک یکم توسط پارلمان های محلی اجرا شد.

وی با اشاره به مشارکت شهروندان منطقه در این جشنواره افزود: با تمهیدات و برنامه ریزی های صورت گرفته ده هزار نفر از شهروندان منطقه در این جشنواره شرکت کردند که با توجه به نتایج اعلام شده 21 نفر در سطح تهران و 40 نفر در سطح منطقه برگزیده شدند.

شایگان یادآور شد: از تعداد 21 نفر برگزیده نهایی منطقه 10 در شهر تهران 6 نفر حائز رتبه اول در محورهای حمل و نقل و ترافیک، ایمنی شهری، هویت و سیمای شهری، 7 نفر حائز رتبه دوم در محورهای حقوق و تکالیف شهروندی، محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک، ایمنی شهری و 8 نفر حائز رتبه سوم در محورهای محیط زیست شهری و حمل و نقل و ترافیک و ایمنی شهری شدند.

مدیر اداره آموزش های شهروندی منطقه افزود: جشنواره آموزشی و ترویجی مشکات فرآیند مردمی با رویکرد آموزشی است که ماهیت کاملاً فرهنگی دارد و با هم افزایی توان بدنه شهرداری تهران شهروندان با آیین شهروندی آشنا می شوند.

وی در خاتمه تصریح کرد: مشکات 5 نیز در تابستان سال جاری کلید می خورد و امید است که در عرصه رقابت مثبت در محیطی با نشاط، شهروندان خوب منطقه 10 همراهی و هم گامی خود را با مدیریت شهری برای اداره بهینه شهر به زیبایی به نمایش بگذارند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: