جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 ارديبهشت 1395     
باغ کتاب مجموعه فرهنگی تفریحی می شود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با بیان اینکه قرار است تا در آینده ای نزدیک روزشمار پروژه های نیمه تمام این شرکت در اختیار عموم قرار  بگیرد، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است بخش قابل  توجهی از پروژه ها تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.

علیرضا جعفری با اشاره به اجرای پروژه مرمت خانه سیمین و جلال آل احمد به عنوان یکی از برنامه های مهم شرکت در سال 95 اظهار داشت: متاسفانه به دلیل یک سری از مشکلات شرایط بهره برداری میسر نشده و به همین دلیل پروژه تا چند وقت متوقف شده بود. درنهایت اما با همکاری و انعقاد تفاهم نامه میان شهرداری منطقه یک و شرکت توسعه فضاهای فرهنگی عملیات مرمت دوباره از سر گرفته شد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است تا در سال جاری پروژه فرهنگی مرمت خانه سیمین و جلال آل احمد به اتمام برسد و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی پروژه باغ کتاب تهران را از دیگر برنامه های پیش روی شرکت معرفی و عنوان کرد: عملیات عمرانی در حال اجراست و با تغییراتی که برای شیوه بهره برداری آن در نظر گرفته شده قرار است تا به یک مجموعه فرهنگی و تفریحی در شهر تهران تبدیل شود.

جعفری اعلام کرد: در نظر داریم تا پایان تیرماه فاز اول باغ کتاب تهران و تا پایان بهمن ماه کلیت باغ کتاب شامل 3 فاز را به بهره برداری برسانیم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: