جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 ارديبهشت 1395     
ایجاد شب بازارهای تخصصی در منطقه 12

به گزارش گروه اخبار 22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه12 از اجرای شب بازارهای تخصصی طی سال جاری در مرکز شهر خبر داد.

عابد ملکی با بیان اینکه گام بعدی برای برقراری انضباط شهری در منطقه 12 ساماندهی و جذب دستفروش ها بود؛ گفت: این طرح اواخر سال گذشته آغاز شد و در حال حاضر هم کسبه، هم شهروندان و هم خود دستفروش ها از ایجاد و راه اندازی شب بازارها رضایت کامل دارند. البته گام بعدی در مورد شب بازارها این است که با برنامه ریزی بتوانیم شب بازارهای تخصصی  و هدفمند در منطقه برگزار کنیم. بررسی های ما نشان می دهد راه اندازی شب بازارهای تخصصی در منطقه رونق اقتصادی زیادی خواهد داشت و باعث رونق اشتغال و کارآفرینی خواهد شد.

شهردار منطقه12 با تاکید بر اینکه راه اندازی شب بازارهای تخصصی مورد استقبال دستفروش ها قرار می گیرد، تصریح کرد: زمانی که تصمیم گرفتیم شب بازارها را برای ساماندهی دستفروش ها در منطقه راه اندازی کنیم، به دنبال این نبودیم که این بازارها صرفا تبدیل به مراکز خرید و فروش کالاهای چینی شود، بلکه دو گام برای اجرای این طرح در نظر گرفتیم نخست ساماندهی دستفروش ها در شب بازارها و گام بعدی راه اندازی شب بازارهایی به صورت تخصصی مانند شب بازار هنر، صنایع دستی، کیف و کفش و ... .

ملکی با بیان اینکه در حال حاضر 2شب بازار صوراسرافیل واقع در خیابان ناصرخسرو و 17شهریور در این منطقه قرار دارد، اظهارکرد: راه اندازی شب بازارهای موضوعی جزو برنامه های سال 95 شهرداری منطقه است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: