جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 ارديبهشت 1395     
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تأکید کرد:
خودروسازان برای بقاء چاره ای جز افزایش کیفیت ندارند

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم فعال سازی صنعت خودروی کشور گفت: این موضوع باید مورد اهتمام جدی مسئولان قرار گرفته و با توجه به وجود دانش فنی و نیروی انسانی متخصص در داخل، به این منظور می بایست تدابیر و تمهیداتی از سوی ایشان اندیشیده شود. 

سید محمد بیاتیان افزود: استفاده از توان و تکنولوژی خودروسازان خارجی و همکاری مشترک با آنها و همچنین پژوهش و نوآوری به منظور پیشرفت در این صنعت همگام با خودروسازان معتبر دنیا، می تواند به ارتقای صنعت خودرو کمک نماید.

وی با اشاره به این که شرکت های داخلی باید تلاش نمایند تا محصولات جدید بازار عرضه نمایند، اظهار کرد: در صورت همکاری با خودروسازان خارجی و ایجاد شرایط مناسب و کسب امتیازات لازم از ایشان، امسال شاهد رونق صنعت خودرو خواهیم بود. 

بیاتیان با بیان این که حضور پر رنگ خودروسازان اروپایی در ایران، استقبال از برندهای اروپایی را افزایش می دهد، تصریح کرد: حفظ بازار داخلی، مستلزم رقابتی نمودن کیفیت و قیمت خودروهای تولید داخل خواهد بود.

وی با اعلام این که شرایط کنونی، بهترین موقعیت جهت رقابت پذیر کردن صنعت خودرو است، اضافه کرد: خودروسازان برای باقی ماندن در بازار، چاره ای جز افزایش کیفیت در تولیدات خود و ارائه خدمات پس از فروش ندارند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر این که انتظار می رود وزارت صنعت هر چه سریع تر در جهت رقابت پذیر کردن فضای تولید در صنعت خودرو گام بردارد، خاطرنشان کرد: با توجه به زیربناهای ایجاد شده، امید است با تلاش بیشتر خودروسازان، شاهد ارتقاء و رونق صنعت خودرو باشیم.

 

 

 

   

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: