جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 ارديبهشت 1395     
برگزاري اولين مانور مواجهه با بلاياي طبيعي در شهر آفتاب

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، نخستین مانور آمادگي در برابر حوادث غير مترقبه، 13 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.

حامد اردشیری دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه با اعلام این خبر گفت: این مانور يكي از حساسترين مانورهايي است كه براي اولين بار در بزرگترين مجموعه نمايشگاهي كشور در شهر آفتاب با هدف افزايش توانايي ادارات و سازمانهاي خدمات رسان و امدادی برگزار خواهد شد.

وی افزود: اين مانور به منظور اجراي عملياتي است كه با بهره گيري از دانسته ها و توانمندي ها، ادوات و امكانات موجود در سازمانها و ادارات امداد رسان و خدمات رسان با مديريت سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهرداري تهران در مواجهه با پديده طوفان دوشنبه 13 اردیبهشت اجرا خواهد شد.

به گفته اردشیری در راستای برگزاری این مانور  جلسه دور ميزي با حضور مديران و كارشناسان ارشد سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران ونمايندگان ادارات و سازمانهايي نظير آتش نشاني،اورژانس،هلال احمر، راهور ، نيروي انتظامي  و يگان حفاظت شهرداري برگزار شد.

در این جلسه که كارشناسان ستاد مديریت بحران منطقه 19، نواحي پنجگانه منطقه 19شهرداری ، حوزه هاي خدمات شهري و محیط زیست و حمل و نقل و ترافیک و سایر حوزه اجرایی حضور داشتند راهكارهاي چگونگي برگزاري مانور براساس سناريوی تدوين شده بررسي شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: