جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 9 ارديبهشت 1395     
اکران طرح های گرافیکی به مناسبت روز کارگر

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درباره برگزاری کمپین "شهروند کوشا" به مناسبت روز کارگر گفت: پیام ها و جملاتی به منظور تکریم کار و تلاش و مذمت بیکاری و تکدی گری در قالب تصویر بر عرشه پل ها و سازه های فرهنگی نصب شده است.

کمپین "شهروند کوشا" به مناسبت روز کارگر گفت: به مناسبت 11اردیبهشت ماه به منظور تکریم کار و تلاش و همچنین مذمت بیکاری، تنبلی، تن پروری و تکدی گری این کمپین آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه به همین منظور در این کمپین جملاتی با تایید شورای سیاست گذاری و محتوایی سازمان به مرحله اجرا رسید، افزود: 120نفر از دانشجویانی که متخصص در کارهای گرافیکی و تصویرسازی بودند، این پیام ها و جملات را در قالب تصویر ارایه داده اند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه این کمپین به مدت 10 روز به مناسبت روز کارگر بر روی سازه های تبلیغاتی و عرشه پل ها نصب شده است، خاطر نشان کرد: اکران طرح های گرافیکی بر روی سازه های فرهنگی، بیلبورد ها و پرتابل ها به این موضوع اختصاص پیدا کرده تا با فرهنگ سازی درخصوص تلاش برای کسب روزی تاکید شود.  

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: