جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 ارديبهشت 1395     
ارتقای خدمات حمل و نقل عمومی در میدان راه آهن

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیوز، با اعلام آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بازسازی میدان راه آهن ؛ از انتقال پایانه تاکسی رانی به درب خروجی ایستگاه راه آهن باهدف رفاه حال مسافران خبر داد.

سجاد زارع صفت در این باره گفت: فاز دوم بازسازی میدان راه آهن از دو جبهه کاری درجلوی پیشخوان راه آهن و ضلع جنوب میدان آغاز و طی هفته آتی مکان استقرار تاکسی ها به درب خروجی سالن مسافربری راه آهن واقع در ضلع غربی سالن خروجی مسافرین انتقال خواهد یافت .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 ، این اقدام را در راستای رفاه حال مسافران و نیز استفاده تاکسی رانان از خدمات رفاهی "ساختمان زائر سرا" عنوان کرد و افزود: با انتقال تاکسی ها به مکان جدید علاوه بر ساماندهی ورود خودروهای مسافربری به محوطه راه آهن و تسهیل دسترسی مسافران به تاکسی ؛ خدمات مطلوب و امکانات استراحت نیز برای آنان فراهم خواهد بود.

او همچنین از رونمایی و ورود خود روهای هیوندای جدید و مدرن به سازمان تاکسی رانی و خدمات رسانی به مسافران راه آهن خبر داد و خاطر نشان کرد: جابه جایی خطوط تاکسی رانی و اتوبوس برای استفاده حداکثری از ظرفیت اتوبوس و حمل و نقل عمومی برای ارتقا بخشی به میدان راه آهن از دیگر طرح هایی است که هم اکنون در دست مطالعه و کارشناسی است و اقدامات اجرایی آن پس از تکمیل جزییات طرح و تایید نهایی به زودی آغاز خواهد شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: