جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 ارديبهشت 1395     
رونمایی تراموای جدید شهر لوسیل

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، Alstom و قطر ریل، طراحی تراموای جدید Citadis برای شهر لوسیل را به نمایش درآوردند که در شبکه تراموای چهار خطه این شهر به کار گرفته خواهد شد.

Alstom اعلام کرده که تراموای جدید قطر الهام گرفته از جهاز دریایی (Dhow)، قایق های سنتی منطقه، و بدنه آبی آن ها نشانگر دریا است. داخل این تراموا معماری منطقه را نشان می دهد و دارای ترکیبی از رنگ زرد است که یادآور گل لوسیل است.

مدیر اجرایی قطر ریل، Abdulla Al Subaie اظهار داشت: "ما در پروژه های خود و مراحل ساخت و طراحی با ترکیبی قدرتمند از سنت و مدرنیته کار کرده ایم. طراحی تراموای لوسیل با بهره گیری از فرهنگ و میراث قطر، همگرایی تاریخ کشور ما با تکنولوژی های روز و راه کارهای جدید را نشان می دهد."

قطر ریل در ماه ژوئن سال 2014 قرارداد سیستم تراموای ارتقا یافته را با کنسرسیومی به رهبری Alstom امضا کرد که شامل مهندسی، نگهداری، ساخت و ساز، تست و راه اندازی تراموای 4 خطه در مسیری 38 کیلومتری با 30 ایستگاه بود. این قرارداد شامل تامین 28 تراموای Citadis، تامین انرژی، سیگنالینگ و ریل سازی نیز بود.

تراموای Citadis برای شهر لوسیل شامل پنج واگن در یک قطار به طول 33 متر است. هر یک از این قطارها می توانند 207 سرنشین را در خود جای دهند. این تراموا دارای جدیدترین تکنولوژی ها است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: