جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 ارديبهشت 1395     
برنامه حمل و نقل دیترویت اعلام شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل منطقه ای جنوب شرقی میشیگان (RTA) برنامه حمل و نقلی را در نظر دارد که ایالت های Macomb، اوکلند، وین و Washtenaw را به یک دیگر متصل خواهد کرد.

بیش از 70 ایستگاه BRT در سه مسیر، ارتباط ترانزیتی به متروی فرودگاه دیترویت و راه آهنی مسافری برای اتصال دیترویت به Ann Arbor میشیگان همگی بخشی از برنامه سازمان حمل و نقل منطقه ای جنوب شرقی میشیگان برای سیستم حمل و نقل منطقه ای انبوه است.

هزینه های ابتدایی پیش بینی شده توسطRTA نشان می دهند که هزینه ابتدایی اجرای خطوط BRT سه لاینه هر یک 20 میلیون دلار در سال خواهد بود و بسته به طراحی نهایی، ساخت آن ها بین 4 تا 9 میلیون دلار هزینه خواهد داشت. خط ریلی که از زیرساخت های کنونی بهره برده اما کمی به روز رسانی خواهد داشت نیز در هر سال حدود 8 تا 12 میلیون دلار هزینه در پی دارد.

در جلسات علنی اخیر حدود 400 نفر حضور داشته اند و پس از معرفی این برنامه ها، نظرخود را اعلام کرده اند.

حمل و نقل اتوبوسی پر سرعت که در قلب برنامه های حمل و نقل RTA است می تواند به عنوان خطی اتوبوسی را ویژگی هایی همچون راه آهن طراحی شود که حسی از سفر مداوم و سریع تر از اتوبوس های معمول را ایجاد می کند. خطوط BRT این برنامه می توانند دارای ایستگاه های دائم و مسیرهای اختصاصی باشند تا اتوبوس ها درگیر ترافیک نشوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: