جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 ارديبهشت 1395     
زیرساخت های حمل ونقل عمومی تهران بسیار پیشرفته است

به گزارش گروه حمل و نقل عممی و شهری شهرداری نیوز، مدیر اجرایی UITP با اشاره به اینکه اصلی ترین معضل ترافیک شهر تهران استفاده از خودورهای شخصی است، گفت: اگر کمیت و کیفیت مدهای حمل ونقلی در تهران افزایش یابد بی شک شهروندان بیشتر استقبال می کنند و حتما درنهایت تردد با خودرو شخصی در معابر این شهر کاهش می یابد تا دستاورد آن کاهش آلودگ هوا و ترافیک باشد.

پائولین برگ با بیان مطلبفوق و با اشاره به اینکه تهران شهری است که زیبایی هایش در پس تردد میلیون ها خودروهای تک سرنشین محو شده است، تصریح کرد: باید در تهران شهروندان تشویق به استفاده از حمل ونقل عمومی شوند. این در حالیست که حجم سفرهای روزانه با استفاده از خودرو شخصی در این شهر بسیار بیشتر از حمل ونقل عمومی است .

وی با بیان اینکه طی سال های اخیر اقدامات بسیار چمشگیری در حوزه توسعه حمل ونقل عمومی در تهران صورت گرفته است، گفت: اینکه چندین مد حمل و نقلی اعم از خطوط اتوبوس ، مترو و تاکسی در کنار یکدیگر در تهران به کار گرفته شده است و شبکه تقریبا منسجمی را تشکیل داده جای تقدیر دارد اما به کیفیت ناوگان و خدمات دهی مطلوب نیز لازم است توجه شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت های ترافیکی و حمل ونقل عمومی شهر تهران بسیار پیشرفته است، تصریح کرد: تنها چالش سیستم حمل ونقل عمومی تهران کیفیت ناوگان حملی نقلی است .

به گفته وی زمانی که امکانات حمل ونقل عمومی گسترده تر باشد و دسترسی تمامی مدهای حمل و نقلی به یکدیگر مهیا باشد می توان شهروندان را به استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق کرد .

پائولین برگ با بیان اینکه کاهش تقاضای سفر باید به عنوان یکی از اولویت های مدیریت ترافیک در تمام دنیا بخصوص در تهران اعمال شود، اظهارکرد: با ارایه خدمات از طریق اینترنت و گسترش خدمات الکترونیکی در شهرهایی مانند تهران می توان شاهد کاهش تقاضای سفر و نیز مدیریت زمان بود تا صرفه جویی در مصرف سوخت نیز بدین طریق صورت می گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: