جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 ارديبهشت 1395     
دیدن تهران از بالای برج میلاد لذتی دیگر دارد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز ،وزیر امور خارجه مقدونیه در حاشیه بازدید خود از برج میلاد تهران گفت: در این بازدید از زیبایی های تهران و همچنین دیدن یادمان ملی ایرانیان تحت تاثیر قرار گرفتم.

نیکولا پوپوسکی وزیر امور خارجه مقدونیه روز گذشته در اولین روز سفر خود به تهران و در حاشیه سفر خود به ایران و دیدار با مقامات ایرانی، برج میلاد تهران را به عنوان نخستین مکان بازدید از جاذبه های گردشگری شهر تهران برای بازدید انتخاب کرد.

او از بخش های مختلف برج میلاد تهران بازدید کرد و از دیدن تهران از فراز برج میلاد بسیار لذت برد و گفت: دیدن تهران از بالای برج میلاد لذتی دیگر دارد.

وزیر امور خارجه مقدونیه همچنین از اینکه صنایع دستی و فرهنگ ایرانی در یادمان ملی ایرانیان به بازدیدکنندگان برج میلاد معرفی و نشان داده می شود، بسیار تقدیر کرد.

او از دیگر بخش های جذاب برج میلاد تهران را موزه شهرداری برج میلاد عنوان کرد و گفت: هدایای مختلفی که شهرداران مختلف کشورهای دنیا و همچنین وجود کرات تاریخی از دیگر بخش های دیدنی برج میلاد تهران است.

پوپوسکی در پایان تصریح کرد: یکی از نکات جالب برج میلاد تهران آن است که دور تا دور آن کوه است، جایی شبیه مکان زندگی خودم. بسیار دوست داشتم پله نوردی در برج میلاد را تجربه کنم و اگر فرصت داشته باشم حتما در مدت زمانی که در ایران هستم این کار را خواهم کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: