جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 ارديبهشت 1395     
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران خبر داد
فضاسازی هنری و نصب المان های ویژه در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه 15روز اکران محیطی به منظور تبلیغات محیطی برای آغاز به کار دو نمایشگاه کتاب و مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در نظر گرفته شده است، گفت: اکران محیطی در شرکت بهره برداری مترو تهران و اماکن عمومی نظیر میادین و بازارهای میوه و تره بار و فروشگاه شهروند نیز توسط سازمان زیباسازی انجام شده است.

عیسی علیزاده با تاکید بر تبلیغات شهری در مجموعه شهرآفتاب تصریح کرد: تبلیغات شهری با 2 محور افتتاح نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و همچنین بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای دعوت مردم در حال اجراست. 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درخصوص تبلیغات محیطی افتتاح مجموعه شهرآفتاب و نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: این تبلیغات از یکم اردیبهشت ماه تا 14 اردیبهشت ماه و همزمان با شروع نمایشگاه خواهد بود. این در حالیست که بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اولین نمایشگاهی است که همزمان با بهره برداری از مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب در این محل برگزار می شود.

وی با بیان اینکه به همین منظور 15روز اکران محیطی برای تبلیغات این دو نمایشگاه در نظر گرفته شده است، افزود: بخشی از اکران محیطی شامل مجموعه عکس ها، نقشه ها و تصاویری است که در مجموعه شهرآفتاب به نمایش در خواهد آمد. بخش دیگری هم  شامل تبلیغات محیطی در معرفی مجموعه شهرآفتاب و راه های دسترسی با وسایل نقلیه عمومی است.

علیزاده با پرداختن به تبلیغات محیطی در سطح شهرتهران نیز گفت: این تبلیغات شامل دو دسته سازه های فرهنگی و سازه های تجاری است که تبلیغ درخصوص شهرآفتاب بر روی سازه های فرهنگی اکران می شود. این در حالیست که همزمان با اکران محیطی در شرکت بهره برداری مترو تهران و اماکن عمومی نظیر میادین و بازارهای میوه و تره بار و فروشگاه شهروند نیز این تبلیغات توسط سازمان زیباسازی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به طراحی لگو و شعار مربوطه در خصوص آغاز به کار همزمان این دو نمایشگاه خاطر نشان کرد: طراحی مبلمان، نصب سرویس های بهداشتی و فضاسازی هنری و نصب المان ها در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب از جمله مواردی است که در حال حاضر به آنها پرداخته ایم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: