جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 ارديبهشت 1395     
جنگ با ایران در ارتفاعات کوتاه

به گزارش رسانه های چین، تیم ملی این کشور قصد دارد تا از اختلاف ارتفاع به عنوان برگ برنده مقابل ایران استفاده کند.

ورزش سه: امروز دو سایت "SPORT.QQ” و "SPORT.IFENG” چین فاش کردند که فدراسیون فوتبال این کشور قصد دارد از ایران در شهری کم ارتفاع میزبانی کند تا بتواند با این ترفند شاگردان کارلوس کی روش را مغلوب کند.

 بنا بر گزارش رسانه های چین، هر بار تیم ملی این کشور در شهرهای کم ارتفاع میزبان ایران بوده پیروز شده و این تجربه گائو هانگبو سرمربی کنونی این تیم را وسوسه کرده تا تیمش را در شهری کم ارتفاع یا ساحلی به مصاف ایران بفرستد. ایران به طور متوسط 1200 متر ارتفاع دارد و در ارتفاع کم به مشکل خواهد خورد از همین رو چینی ها در صدد هستند تا با انتقال بازی به شهری کم ارتفاع از سطح دریا راه برتری خود را هموار کنند.


 تیم ملی ایران در سال 1989 در شهر شن یانگ با 55 متر ارتفاع با 2 گل و در سال 2009 در شهر کینگ هوانگ دائو با 90 متر ارتفاع با یک گل مغلوب میزبان شده است . حالا چینی ها قصد دارند با استفاده از این حربه اولین مهمان خود در راه جام جهانی 2018 را شکست دهند. چینی ها برای دیدار برگشت با ایران در تهران نیز اردو در شهرهای فلات چین را در نظر گرفته اند.

بنا به اعلام رسانه ها در حال حاضر تیانجین ،شن یانگ ، هوانگ دائو و ... را کاندیدای برگزاری جدال حساس با ایران معرفی کرده اند که در صورت انتخاب تیانجین ایران باید در ورزشگاه 60 هزار نفری این شهر که یک سالی مرتضی پورعلی گنجی را در اختیار داشت به مصاف چینی ها برود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: